جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تثبیت

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان لرستان از شرکت ۲۰ طلبه جدیدالورود این استان در دوره متمرکز «میثاق طلبگی»، در مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) تفرش استان مرکزی خبر داد .

حجت الاسلام فضل الله پیرمحمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به اینکه دوره میثاق طلبگی برای طلاب جدید حوزه استان لرستان و برخی استان های همجوار همجوار از فردا به مدت 5 روز برگزار خواهد شد، گفت: در این دوره علاقمندان به تحصیل در مدارس علمیه، رسم طلبگی، اخلاق طلبگی، وظایف و رسالت های طلبگی و همچنین آداب تبلیغ را زیر نظر اساتید مجرب حوزه فرا می گیرند.

وی با اشاره به اینکه شرکت در این دوره ها، متقاضیان را برای ورود به مدارس علمیه و تحصیل علوم حوزوی آماده می سازد، خاطر نشان کرد: افراد شرکت کننده پس از اتمام این دوره، در دوره اختبار و تثبیت شرکت خواهند کرد و پس از موفقیت، به عنوان طلبه در سال تحصیلی جدید مشغول فراگیری علوم حوزوی خواهند شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان لرستان در پایان اظهار کرد: در این کارگاه که از فردا تا 14 مرداد ماه در تفرش استان مرکزی برگزار خواهد شد، تعداد 20 نفر از طلاب جدید مدرسه علمیه رضویه  در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد، شرکت خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha