سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تثبیت ۲

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه استان لرستان از شرکت بیش از ۱۵۰ متقاضی برای ورود به مدارس علمیه این استان در دوره آموزشی تثبیت خبر داد .

حجت الاسلام سید محمد باقر موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اعلام این مطلب گفت:برای برگزاری دوره آموزشی تثبیت به مدارس علمیه استان لرستان 40 روز زمان داده شده تا مدارس بر حسب برنامه ریزی خود در بازه زمانی 1 مرداد تا 10 شهریور ماه دوره آموزشی تثبیت را برای طلاب حدیدالورود برگزار نمایند.

وی با اشاره به اینکه در دوره آموزشی تثبیت، افراد علاقمند و داوطلب برای ورود به حوزه علمیه مورد سنجش توانایی های علمی و ذهنی قرار می گیرند، بیان داشت: در طول این دوره داوطلبان برای یادگیری دروس حوزه مورد سنجش علمی ،بررسی و ارزیابی اساتید حوزه قرار می گیرند تا در صورت موفقیت به حوزه های علمیه برای تحصیل علوم دینی هدایت شوند.

معاون آموزش حوزه علمیه استان لرستان دوره های آموزشی تجوید قرآن، قرائت نماز، احکام، مسائل اعتقادی و ...را از جمله سرفصل های آموزشی دوره تثبیت برای داوطلبان جدیدالورود به حوزه برشمرد.

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: مدارس اختیار دارند بر حسب برنامه ریزی ،دروس فوق برنامه خود را به داوطلبان دوره تثبیت ارائه دهند.

وی در پایان با اشاره به اینکه تلاش می شود تا افراد مومن، انقلابی و مستعد جذب حوزه های علمیه شوند خاطر نشان کرد:با جذب طلابی مهذب و توانمند می توان شاهد رونق و شکوفایی حوزه های علمیه و در نهایت تربیت مبلغانی کارآمد و توانمند برای تبلیغ علوم دینی و سیره اهل بیت(ع) در جامعه باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha