پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سخنگوی انجمن پیشاهنگان اسلامی الجزایر

حوزه/ سخنگوی انجمن پیشاهنگان اسلامی کشور الجزائر طی یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که مسئله فلسطین و دفاع از مردم مظلوم غزه مسئله مورد اتفاق ملت الجزایر است و هیچ گونه اختلاف نظری در این مورد در بین مردم کشورمان وجود ندارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، به نقل از lemaghrebdz، محمد بوآلاگ سخنگوی انجمن پیشاهنگان اسلامی الجزایر با همراهی سفیر فلسطین در الجزایر روز گذشته در بین پناهندگان فلسطینی در یکی از کمپ های ویژه پناهجویان فلسطینی در شرق شهر الجزیره پایتخت این کشور حضور پیدا کردند.

سخنگوی انجمن پیشاهنگان اسلامی الجزایر در این دیدار گفت: مسئله فلسطین به عنوان یک مسئله اساسی برای ملت الجزایر مطرح است و مردم کشورمان همیشه از حق قانونی مردم مظلوم غزه برای زندگی در سرزمینشان دفاع خواهند کرد.

وی افزود: پناهندگانی که با توجه به جنگ و مشکلات سخت معیشتی در سرزمین های اشغالی ناگزیر به مهاجرت به الجزایر شده اند، می توانند تا برقراری کامل صلح در نوار غزه و مهیا شدن شرایط جهت بازگشتشان، در الجزایر بمانند و ما در حد توان خود امکانات رفاهی در اختیارشان قرار خواهیم داد.

وی در پایان انتقال سفارت آمریکا به قدس و همچنین حمایت برخی از دولت های عربی منطقه خاورمایه از سیاست های جنگ افروزانه رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و از آن به عنوان نوعی دهن کجی و اهانت به مردم غزه و جامعه اسلامی یاد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha