سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام علوی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین علوی عزت کشور و مردم را در گرو حفظ وحدت و همدلی دانست و گفت: فضا برای وحدت و همدلی در کشور بیشتر شده و پرچمدار این همدلی هم رهبر معظم انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت ‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی، ظهر امروز در نشست شورای اداری استان آذربایجان شرقی که با حضور استاندار و مدیران این استان برگزار شد، اظهار داشت: وقتی مجموعه عزت ملی در سایه وحدت و همبستگی خدمت گزاران با هم یک دل و هم صدا شوند کارهای اجرایی کشور خوب پیش می رود و جامعه آسیب ناپذیر می شود.

وزیر اطلاعات بر ضرورت تقویت وحدت تاکید کرد و گفت: از رهگذر اختلاف و تفرقه  عزت نصیب هیچ ملتی نشده است و این وحدت است که باعث قوت آحاد مختلف کشور می شود، اگر بخواهیم از این گردنه ها با موفقیت عبور کنیم باید دست به دست هم بدهیم چرا که جامعه برای حرکت نیاز به امنیت دارد و امنیت جز با وحدت و یکپارچگی محقق نمی شود.

وی افزود: امروز باید با آرامش و عقلانیت و تفکر برای حل مسایل راهکار پیدا کنیم و به دشمن بفهمانیم که خدمتگزاران این ملت با مقاومت و ایستادگی اراده خود را اعمال خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علوی خاطرنشان کرد: رشد و پیشرفت کشور بعد از این که سختی ها را پشت سر گذاشتیم حاصل می شود، براین اساس، تهدیدات کنونی را می توانیم به فرصت تبدیل و از آن استفاده کنیم.

وی با اشاره به افزایش امنیت در کشور گفت: فضا برای وحدت و همدلی در کشور بیشتر شده و پرچمدار این همدلی هم رهبر معظم انقلاب هستند.

وزیر اطلاعات با ابراز تاسف از تخریب برخی مدیران در فضای مجازی گفت:  اغلب مدیران جامعه برای گره گشایی از کار مردم تلاش می کنند، آیا درست است چهره مدیران را با حرکت های زشت و ناپسند به خاطر عده ای کم، مخدوش و با آبرو و حیثیت آن ها بازی کنیم و به اعتماد مردم  آسیب بزنیم؟ این خدمتگزاران از دل مردم برخاسته اند و در فراز و نشیب ها آنها را همراهی می کنند و قطعا مردم هم سختی ها را تحمل می کنند.

گفتنی است، در این مراسم مدیرکل جدید اطلاعات آذربایجان شرقی معرفی و از خدمات مدیرکل قبلی قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha