پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مشاور استاندار در امور روحانیت

حوزه/ طی حکمی از سوی محمد اسلامی، استاندار مازندران، حجت الاسلام محمد انتظاری به عنوان مشاور استاندار در امور روحانیت، ائمه جمعه و جماعات منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، طی حکمی از سوی محمد اسلامی، استاندار مازندران، حجت الاسلام محمد انتظاری به عنوان مشاور استاندار در امور روحانیت، ائمه جمعه و جماعات منصوب شد.

بر اساس این گزارش، در حکم استاندار مازندران آمده: حجت الاسلام والمسلمین محمد انتظاری، با عنایت به مراتب، تعهد، درایت و تجارب ارزشمند به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان مشاور استاندار در امور هماهنگی امور روحانیت، ائمه جمعه و جماعات مازندران منصوب می نمایم.

در ادامه این حکم آمده است: هماهنگی و ایجاد تعامل کارآمد و مؤثر با حوزه های علمیه، روحانیان معزز و ائمه محترم جمعه و جماعات در سراسر استان خصوصاً نماینده معزز ولی فقیه و تقویت گسترش همکاری و نیز برنامه ریزی مناسب و مطلوب برای استفاده از تجارب و نقطه نظرات ایشان در راستای پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی و انجام شایسته وظایف و مأموریت های مهم و خطیر وزارت کشور از جمله مواری است که انتظار دارد با صرف وقت، ممارست ویژه مورد پیگیری و اقدام قرار گیرد.

در بخش پایانی حکم استاندار آمده است: امید است با استعانت از خداوند متعال در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) تحت رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای موفق و مؤید باشید.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha