سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور - امام جمعه بابلسر

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که مردم و مسؤولان باید گوش به فرمان رهبری انقلاب باشند، تصریح کرد: با تبعیت از مقام معظم رهبری و تحقق رهنمودهای ایشان می توانیم به رشد و تعالی در عرصه های مختلف دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر امروز در نشستی با جمعی از مسؤولان این شهرستان بر ضرورت نگاه انقلابی و مدیریت جهادی مسؤولان در مسائل مختلف کشور تأکید کرد و گفت: با این رویکرد می توان از فرازونشیب ها به راحتی عبور کرد.

وی با بیان این که در چهار دهه اخیر به ویژه در هشت سال دفاع مقدس با مدیریت جهادی و تفکر انقلابی توانستیم در برابر دشمنان بیاستیم و از انقلاب دفاع کنیم، افزود: امروز نیز کلید حل مشکلات کشور ادامه همان رویکرد و تفکر است.

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که دشمنان برای به زانو درآوردن ملت ایران هم قسم شده اند، بیان داشت: ملت بزرگ ایران همانند گذشته با اقتدار در برابر توطئه ها و هجمه های دشمنان ایستاده اند.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که ملت ایران چهار دهه است با اقتدار دربرابر توطئه ها و هجمه های دشمنان ایستاده است، تصریح کرد: این ملت تا پای جان در برابر توطئه های دشمنان خواهند ایستاد و از انقلاب و نظام اسلامی دفاع و حراست می کنند.

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که تجربه چهل ساله ثابت کرده که تحریم ها و تهدید ها بر روی ملت ایران کارساز نیست، خاطرنشان کرد: این ملت هیچ گاه تسلیم زیاده خواهی های دشمنان و بدخواهان انقلاب نخواهند شد.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی علیرغم همه توطئه ها و هجمه های دشمنان با اقتدار در مسیر اهداف خود در حرکت است، بیان داشت: تهدیدهای دشمنان نمی تواند مانع حرکت قطار پیشرفت انقلاب اسلامی شود.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران با پشتوانه عظیم مردمی به پیروزی رسیده، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران حافظ و پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی هستند و هیچ گاه دست از حمایت و پشتیبانی از انقلاب نخواهند کشید.

وی با بیان این که تحریم ها و تهدید های چهل ساله آمریکا و دیگر کشورهای غربی تنها بستری را برای رشد و تعالی انقلاب اسلامی فراهم کرده است، بیان داشت: این انقلاب هیچ گاه توقفی نخواهد داشت و با سرعت در مسیر اهداف و آرمان های خود در حرکت است.

امام جمعه بابلسر در ادامه سخنان خود با بیان این که متأسفانه عده ای در این کشور تلاش می کنند تا بذر ناامیدی و یأس را در کشور بکارند، خاطرنشان کرد: هر گونه اقدامی که موجب ناامیدی مردم شود به طور حتم کمک به اهداف دشمن خواهد بود.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که امروز کشور بیش از هر زمان دیگری نیازمند نشاط و امید است، تصریح کرد: با امید و شادابی مردم می توانیم بسیاری از توطئه ها و هجمه های دشمنان را خنثی کنیم.

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که مردم و مسؤولان باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری انقلاب باشند، خاطرنشان کرد: با تبعیت از مقام معظم رهبری و تحقق رهنمودهای ایشان می توانیم به رشد و تعالی در عرصه های مختلف دست پیدا کنیم.

وی با بیان این که دشمن امروز عمود خیمه نظام را هدف قرار داده، بیان داشت: مسؤولان نیز باید در عمل ولایت مداری خود را ثابت کنند.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که مقام معظم رهبری با مدیریت صحیح و اشرافی که نسبت به وضعیت کشور و جهان دارند همواره مسیر مناسبی را برای حرکت دولت تعیین می کنند، گفت: اگر مسؤولان کشور در همان مسیری که رهبری انقلاب مشخص کردند گام بردارند به طور حتم کشور در مسیر پیشرفت و توسعه قرار خواهد گرفت. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha