جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیر کل اوقاف مازندران

حوزه/ حجت الاسلام حیدری با بیان این که متأسفانه برخی ها تنها شعار تبعیت از رهبری سر می دهند و در عمل به گونه ای دیگر رفتار می کنند، افزود: تبعیت از ولی فقیه باید در عمل ثابت شود چون دینداری واقعی در اطاعت پذیری از ولی فقیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران سه شنبه شب در نشست روحانیت مرکز استان با اشاره به این که امروز ایران اسلامی در سایه هدایت های مقام معظم رهبری به کشوری مقتدر در عرصه های مختلف تبدیل شده است، گفت: عبور از بحران های احتمالی نیز در گرو تبعیت محض از رهبری نظام است.

وی با بیان این که متأسفانه برخی ها تنها شعار تبعیت از رهبری سر می دهند و در عمل به گونه ای دیگر رفتار می کنند، افزود: تبعیت از ولی فقیه باید در عمل ثابت شود چون دینداری واقعی در اطاعت پذیری از ولی فقیه است.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به این که نقش پررنگ و تعیین کننده ولی فقیه در نظام اسلامی بر کسی پوشیده نیست، خاطرنشان کرد: همین نقش آفرینی موجب شده دشمن برای تضعیف جایگاه ولایت و رهبری شبانه روزی تلاش کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه ولایت فقیه توانسته بحران ها و مشکلات بسیاری را با موفقیت پشت سر بگذارد، گفت: امروز نیز در سایه هدایت های مقام معظم رهبری گذر از فرازونشیب های مختلف برای کشور سهل شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به این که مقام معظم رهبری با مدیریت امام گونه خود توانستند بسیاری از بحران ها را از کشور دور کنند، خاطرشان کرد: در شرایط امروز کشور نیز همه مسئولان باید گوش به فرمان رهبری انقلاب باشند.

وی با بیان این که امروز حرکت در مسیر امام خمینی(ره) در تبعیت از مقام معظم رهبری خلاصه شده، گفت: اگر مسؤولان همان طور که شعار می دهند در عمل نیز تابع محض رهبری نظام باشند بسیاری از مشکلات کشور به راحتی رفع خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز کشور بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و همبستگی است، خاطرنشان کرد: وحدت و همدلی باید با محوریت مقام معظم رهبری شکل گیرد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به این که مقام معظم رهبری در همه امور کشور به ویژه مسأله رفاه و معیشت مردم همواره دغدغه داشته اند، گفت: رفع مشکلات معیشتی مردم همواره مهم ترین دغدغه مقام معظم رهبری بوده است.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: توجه عمیق به همه بخش های این سیاست های اقتصادی می تواند بستری را برای رونق تولید و اقتصاد داخلی فراهم کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که با اقتصاد مقاومتی می توانیم اقتصاد بیمار کشور را درمان کنیم، گفت: هیچ شکی در این نیست که اقتصاد مقاومتی کلید حل بسیاری از مشکلات و بحران های اقتصادی در داخل کشور است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به این که برجام دروغین بودن وعده های آمریکایی ها را به اثبات رساند، خاطرنشان کرد: این سند بین المللی تجربه خوبی بود تا مسؤولان ما بدانند آمریکایی ها به هیچ عنوان پایبند به اصولی نیستند.

حجت الاسلام حیدری، سعادت و پيشرفت ايران اسلامي را در تبعيت از ولايت فقيه عنوان کرد و گفت: ملت ايران همواره تابع محض ولايت فقيه بودند و هستند، ولايت پذيري ملت ايران در دوران انقلاب مايه تحير دشمنان انقلاب بوده است.

وی با اشاره به اين که استکبار جهاني امروز در مقابل نظام ولايي به زانو درآمده است، بيان داشت: نظام برپايه ولايت فقيه توانسته همه توطئه هاي شوم دشمنان را خنثي کند و موجب شود تا کشور به اهداف متعالی خود در عرصه های مختلف دست یابد. 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha