شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
خیری

حوزه/ مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تبریز از برگزاری دوره های دانش افزایی ویژه اساتید دانشگاه علوم پزشکی تبریز در موضوعات اندیشه سیاسی اسلام، غرب شناسی و... خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام یوسف خیری، مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تبریز، عصر دیروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ۳۵۰ نفر از استادان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در دوره های دانش افزایی ویژه استادان این دانشگاه که به همت دفتر هم اندیشی اساتید و نخبگان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار می ‌شود شرکت می ‌کنند.

وی افزود: دوره های دانش افزایی با محوریت ارتقاء سطح علمی و معرفتی اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز و در راستای توانمندسازی آنان برای برقراری تعاملات فردی و اجتماعی در موضوعات علمی و فرهنگی برگزار می شود.

حجت الاسلام خیری با اشاره به اینکه هر دوره به مدت چهار روز برگزار می شود، تصریح کرد: این دوره ها در گرایش های اخلاق حرفه ای، جریان شناسی روشنفکری دینی، تعلیم و تربیت، اندیشه سیاسی اسلام، تاریخ تمدن و غرب شناسی برگزار می شود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تبریز، تاکید کرد: تخصصی شدن آموزش ‌های اخلاق حرفه ای برای اساتید بالینی و علوم پایه از ویژگی‌ های طرح امسال است.

وی همچنین دیدار با خانواده های شهدای مدافع حرم، بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی و زیارتی استان را از دیگر برنامه‌ های جنبی این دوره آموزشی برشمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha