پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین مختار کرمی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اهمیت بسیار بالای فضای مجازی و... گفت: اگر فضای مجازی را به حال خود رها کنیم، در آینده نه چندان دور به مشکلات فراوان فرهنگی و شبهات دینی دچار می شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کردستان، حجت الاسلام  مختار کرمی، صبح امروز در جلسه کارگروه تبلیغ در شهرستان قروه، اظهار داشت: یکی از افتخارات برای اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، پرداخت کافی و به موقع حق الزحمه به روحانیون مستقر در استان می باشد، لذا انتظار داریم در بحث تبلیغات شاهد رشد کیفی این مهم باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان ادامه داد: همه اذعان داریم که در مسایل فرهنگی و مذهبی نقش روحانیون بی بدلیل و ضرروی است، لذا روحانیون و مبلغان باید برای موفقیت هر روز خود تلاششان را بیشتر از گذشته نمایند.

وی افزود: امروز روحانیون اگر می خواهند در انجام وظیفه مقدس خود موفق و سربلند باشند، باید بتوانند که روحیات جوانان و نوجوانان را به خوبی بشناسند و در جلسات و نشست هایی که با جوانان دارند، ایده پردازان خوبی باشند.

حجت الاسلام کرمی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از دغدغه های سازمان تبلیغات اسلامی استان کردستان، موضوع فضای مجازی است، بی شک اگر این فضا را به حال خود رها کنیم، در آینده نه چندان دور به مشکلات فراوان فرهنگی و شبهات دینی دچار می شویم، بدین منظور در روزهای اخیر نشست هایی در این حوزه با مدیرمسئول تلویزیون اینترنتی «روژمدیا» برای تعامل در این موضوع داشته ایم.

وی بیان داشت: یکی دیگر از برنامه های آتی ما در آینده نزدیک موضوع هیات امنایی کردن کار تبلیغ در سطح استان کردستان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان تاکید کرد: دلیل هیات امنایی کردن مسئله تبلیغ این است که مردم را در مسایل فرهنگی و مذهبی دخیل کنیم، زیرا با عملیاتی شدن این مهم، شاهد رشد فرهنگی و اجتماعی در استان خواهیم بود.

گفتنی است که در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام رستمی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان گزارشی از برنامه های این اداره کل ارائه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha