پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رضا سیار فرماندار قم

حوزه/ فرماندار قم گفت: امروز یکی از موثرترین کارهای فرهنگی در زمینه ترویج فرهنگ ازدواج این است که رسانه های جمعی زندگی زوج های موفق را به آحاد جامعه به خصوص نسل جوان معرفی کرده و بشناسانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، رضا سیار طی سخنانی در ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به مطلب فوق، اظهار داشت: با تلاش سازمان ها و ارگان ها ، بسته های فرهنگی و آموزشی مناسبی به منظور تشویق جوانان به ازدواج و نیز برنامه کاهش طلاق درقم آماده شده و بخشی از آن ها نیز عرضه شده است.

وی با بیان این که ما باید فرهنگ ازدواج آسان و آگاهانه را در جامعه نهادینه کنیم، گفت: طبعاً در این خصوص و برای تحقق این هدف، خانواده ها، نهادهای فرهنگی و آموزشی، رسانه های جمعی نقش بسیار مهمی می توانند ایفا کنند.

سیار همچنین با اشاره به این که به همت فرمانداری قم طرحی با عنوان بازگشت مجدد به زندگی آماده شده، گفت: ما به طور جدی این آمادگی را داریم که در سایه تعامل و همکاری با نهادهایی چون بهزیستی، کمیته امداد و دیگر نهادها و ارگان ها، این طرح ارزشمند را در قم اجرا کنیم که قطعاً برکات و ثمرات بسیاری در جهت کاهش آمار طلاق و افزایش ازدواج در برخواهد داشت.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha