جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حسینی

حوزه/ مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:دشمنان با بهره گیری از وضعیت نابسامان اقتصادی و معیشتی در صدد توطئه های شوم در کف خیابانها هستند که هوشیاری ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان ضروری است .

حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، گفت: استکبار جهانی با همراهی و همکاری کشورهایی نظیر اسرائیل، آل سعود، امارات در صدد زنده نمودن منافقین وسلطنت طلبان ونفوذ این تفاله های باقی مانده از استکبار به جامعه اسلامی وضربه زدن به این نظام جمهوری اسلامی است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: هدف از دشمنان از همراهی کردن با منافقین و سلطنت طلبان این است که بتوانند آنها را همچنان در صحنه نگه داشته و بتوانند با راهپیمایی و آوردن توده های ملت در کف خیابانها به اهداف شوم خود که همانا کشته سازی است برسند؛ ولی باید در این عرصه مردم باید هوشیاری خود را بیش از همیشه حفظ نمایند.

وی افزود: متاسفانه امروز در بدنه دولت در وزارتخانه هایی نظیر صنعت و معدن و بانکها  افرادی نفوذ کرده اند که نمی توانند این وضعیت اقتصادی مردم را رفع نمایند و هر روز بر مشکلات اقتصادی مردم افزوده می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خاطرنشان کرد: امروز در جامعه اسلامی و قشر مستضعف جامعه که با گرفتاریهای فراوان اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند، در سرگردانی عظیمی قرارداشته که مسئولین و دولتمردان باید در این برهه برنامه ای برای عبور از این بحرانها داشته باشند.

وی عنوان کرد:امروز متاسفانه اصلاح طلبان خواسته های نامعقول خودشان را همچنان در جامعه مطرح می کنند، کسانی که در زمان دولت خاتمی ارگانهایی نظیر شورای نگهبان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حتی رهبری را زیر سوال قرار می دهند، امروز هم همان افراد گشو به فرمان دشمنان وایادی آنها در منطقه وبه نوعی بلندگوی آنها هستند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز دششمنان در صدد هستند که اتفاق وحشتناکی که برای کشور سوریه در هشت سال اخیر افتاد همچنان این برنامه ریزی را نیز برای کشور ایران اسلامی که مزین به 300 هزار شهید والا مقام می باشد رقم بخورد.

وی بیان کرد:امروز قطعا عواملی در دولت مردان به عنوان عاملین اصلی نفوذ هستند واعتقاد به براندازی وتغییر نظام اسلامی هستند و مدام اشکال تراشی  می کنند که باید این افراد به ملت معرفی وشناسایی شوند و امروز ملت ایران باید خواسته های به حق خود را ازدولت مردان مطالبه نمایند

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تاکید بر اینکه رسانه های نقش بسیار مهمی در ایجاد اعتماد مردم به مسئولان دارند، اظهارداشت: اگر این اعتماد به درستی ایجاد شود بسیاری از مشکلات جامعه رفع خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha