جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
همایش صیانت از نهاد مقدس روحانیت

حوزه/ حجت الاسلام نوروزی گفت: همایش صیانت از نهاد مقدس روحانیت با هدف و فلسفه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و تهدیداتی که این مجموعه هدف قرار می دهد، برگزار شد.

حجت الاسلام عباس نوروزی در گفت وگو با خبرنگار«حوزه» در اصفهان اظهار کرد: همایش صیانت از نهاد مقدس روحانیت ویژه روحانیون و علمای استان های یزد، چهار محال و بختیاری و اصفهان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این همایش با هدف و فلسفه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و تهدیداتی که این مجموعه را تهدید می کند، برگزار شد، گفت: حوزه قضایی دادسرای ویژه روحانیت منطقه شامل سه استان اصفهان، یزد و چهار محال و بختیاری است.

دبیر همایش صیانت از نهاد مقدس روحانیت تصریح کرد:در این همایش یک روزه قریب به یک هزار نفر از روحانیون  و علمای سه استان اصفهان، یزد و چهار محال و بختیاری حضور داشتند.

وی تاکید کرد: دراین همایش همزمان آیین تودیع حجت الاسلام رضایی دادستان ویژه روحانیت حوزه قضایی اصفهان و معارفه حجت الاسلام محمدی به عنوان سرپرست دادستانی ویژه روحانیت این حوزه قضایی با حضور دادستان کل کشور برگزار شد.

حجت الاسلام نوروزی عنوان کرد: این همایش به صورت فصلی در حوزه های قضایی و به میزبانی استان های مختلف برگزار می شود و تاکنون موفق به برگزاری این همایش در هشت حوزه قضایی کشور شدیم.

وی در پایان گفت: همه افرادی که به این همایش دعوت شده اند صاحب منبر، تریبون، مدیران حوزه های خواهران و برادران و مسئولان  سطوح عالی مرتبط با طلاب هستند که قرار است با توجیه و آموزش های لازم از هر تهدید و آسیبی که به نهاد مقدس روحانیت ضرر می رساند، پیشگیری شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha