پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام و المسلمین مصطفی نوروزی

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از اخذ سند متبرکه امامزاده قمرعلی (ع) روستای «ویهج» از توابع شهرستان قروه خبر داد.

حجت الاسلام مصطفی نوروزی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: امامزادگان بسیاری در استان کردستان وجود دارند که این اداره کل در حال تنظیم دقیق اسناد، حدود مالکیت آنها و نیز شجرنامه های این بزرگواران است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان ادامه داد: در همین راستای در چند سال اخیر عملیات بازسازی و ترمیم و توسعه فضای این امامزادگان در حال انجام است. آخرین مورد از این عملیات مربوط به بقعه مبارک امامزاده قمرعلی (ع) روستای «ویهج» در شهرستان قروه می باشد.

وی در ادامه سخنان خود بیان داشت: با همکاری و تعامل سازنده اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کردستان، سند مالکیت امامزاده قمرعلی(ع) به مساحت ۹۸۷۴۱ متر مربع اخذ شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در ادامه عنوان کرد: یکی از اولویت های اوقاف کردستان، تعیین حدود و مالکیت بقاع و امامزادگان و نیز رقبه ها در این استان است که خوشبختانه تاکنون در این امر، عملکرد قابل قبول داشته ایم.

حجت الاسلام نوروزی با تشکر از تعامل سازنده اداره کل ثبت اسناد و املاک کردستان با اوقاف استان اظهار داشت: از ادارات، سازمانها و نهادهای استان درخواست داریم در این امر مهم و معنوی ما را همانند گذشته یاری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha