شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ماموستا ایزدی

​حوزه/ ماموستا ایزدی با اشاره به این که دشمنان با افزایش فشارهای اقتصادی و سیاسی، می خواهند آستانه تحمل ملت ایران اسلامی را متزلزل کنند، گفت: همگان باید بدانند که مشکلات و نارسایی هایی موجود کشور هرگز به دست بیگانگان حل و فصل نخواهد شد.

ماموستا شیرزاد ایزدی در حاشیه نماز جمعه امروز شهرستان مریوان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، اظهار داشت: امروز دشمنان بر روی فشار اقتصادی بر مردم و مملکت ایران تمرکز کرده اند و از این طریق می خواهند زمینه های بدبینی و ناامنی در کشور را پی ریزی کنند.

این کارشناس علوم دینی اهل سنت گفت: دشمنان با افزایش فشارهای اقتصادی و سیاسی، می خواهند آستانه تحمل ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی را متزلزل و متشنج کنند، لذا ملت باید هوشیاری و بصیرت خود را در این توطئه ها حفظ نمایند.

وی بیان ادامه داد: دشمنان نظام با استفاده از رسانه های خود همانند صدها شبکه فارسی زبان، فضای مجازی و... به دنبال ایجاد بدبینی ملت نسبت به انقلاب هستند و در این روزها کوچکترین مسئله در ایران را پررنگ می کنند و به قول معروف از کاه، کوه می سازند تا شاید بتوانند ضربه ای به این نظام الهی و مردمی بزنند.

ماموستا ایزدی با اشاره به اینکه منکر وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور نیست، ادامه داد: امروز نیاز مملکت انسجام و بیداری است و تنها با دستان خود ملت می توان از این پیچ مهم تاریخی گذر کنیم و همگان باید بدانند مشکلات و نارسایی هایی موجود کشور، هرگز به دست بیگانگان حل و فصل نخواهد شد.

این کارشناس علوم دینی اهل سنت افزود: تمامی شبکه های ماهواره ای معاند نظام برنامه های روزمره خود را قطع نموده و به پوشش اعتراضات صنفی در ایران که هیچ رنگ و بوی سیاسی ندارد، بپردازد، ولی دشمنان به دنبال بهره برداری سیاسی از آنها هستند.

وی تاکید کرد: دشمنان و استکبار تاب و تحمل دیدن اقتدار، انسجام و امنیت در جمهوری اسلامی ایران را ندارند و به همین دلیل از هر روزنه ای برای نفوذ و سپس از بین بردن اتحاد ملت ایران استفاده می کنند، لذا همه به ویژه جوانان و نوجوانان باید فریب تبلیغات و اخبار دروغین و زرد شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی دشمنان این مملکت را نخورند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha