جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عزت زمانی

حوزه/ امروز به عنوان جوانان این مرز و بوم و سرباز ولایت، حمایت مان را از مواضع مراجع عظام تقلید و رهبری عزیز اعلام می کنیم، مثل همیشه در صحنه هستیم.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» «حوزه»، حجت الاسلام رضا عزت زمانی، دبیر تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب، با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت: این اتفاقاتی که در چند سال اخیر به خصوص در چند ماه اخیر رخ داد، سبب رنجش مردم دلسوز و انقلابی شده است و موجب برخی مسائل و مشکلات عدیده شده به گونه ای که مراجع عظام تقلید با وجود همه حمایت هایی که از مسؤولان کشور برای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب دارند، در مواضع مقتدرانه و مستحکمی که ابراز داشتند،  بر ضرورت پیگیری ورسیدگی  مشکلات اقتصادی  به صراحت و سرعت به مسؤولان گوشزد کردند.

 وی افزود: حوزه علمیه به عنوان یک نهاد مردمی و به عنوان مرکز و خاستگاه انقلاب اسلامی، نهادی که در آن پاک باخته ترین انسان ها جان و هستی شان را فدای انقلاب و اسلام عزیز می کنند و در این عرصه قدم نهاده اند؛ امروز بیش از هر زمانی با خون دل، این حرکت با تفکر لیبرالی که اقتصاد، فرهنگ و پیشرفت کشور را با چالش های عظیمی  روبه رو کرده است، محکوم می کند.

 دبیر تشکل  فراگیر تبلیغ تصریح کرد: متاسفانه امروز برخی فریادهای رهبر عزیز انقلاب اسلامی را نشنیده می گیرند در حالی که ایشان از سال ها قبل برای ایجاد یک حرکت و تفکر مبتنی بر مدیریت انقلابی تاکید کرده اند؛ اما برخی مسوولان با کاستی و سستی خود مانع ایجاد این حرکت می شوند  و می خواهند آن را به تاخیر بیاندزاند؛ در حالی که این تفکر غلط آن ها هرگز به ثمر نخواهد نشست.

 حجت الاسلام عزت زمانی خاطر نشان کرد: بنده امروز به عنوان دبیر تشکل فراگیر به نمایندگی از ۴۰۰ گروه تبلیغی آتش به اختیار، جان برکف که همه هستی و زندگی شان را وقف انقلاب و تبلیغ دین اسلام کرده اند اعلام می کنم، همچون گذشته در لحظات حساس پشت سر مراجع تقلید به تبعیت از رهبر انقلاب اسلامی در پیشبرد انقلاب اسلامی کوشا خواهیم بود ونخواهیم گذاشت که دشمنان به اهداف پلید خود دست یابند.

 وی ادامه داد: اگر چه دشمنان این مرز و بوم و نااهلان داخلی و نامحرمانی که به ناحق گاهی در برخی مناصب اقتصادی و فرهنگی کشور جا خوش کرده اند و با تفکر ضدانقلابی و لیبرالی خود  این حرکت را کند کرده اند و گمان شان این است که این شجره طیبه و حرکت عظیمی را که پایه در حرکت سیدالشهد و نهایتا با پرچم سبز ظهور امام زمان پایه گذاری شده می توانند در مسیرش منحرف کنند و یا خدای نکرده دچار ضربه و خدشه کنند، کور خوانده اند.

 دبیر تشکل فراگیر تصریح کرد: مثل همیشه این دشمن زبان خوار، زمین گیر خواهد شد و در تمام اهدافش شکست خواهد خورد. زیرا مردم به حق و به گواهی تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده اند مردمی انقلابی هستند، جان و هستی شان را به این انقلاب هدیده کرده اند و در دفاع از نظام وکوتاه نخواهند آمد. آن های که گمان کرده اند که مردم از انقلاب بریده اند بدانند خودشان خسته شده و بریده اند؛ زیرا مردم از روحانی نماها و اسلام نماها متنفر هستند و خسته شده اند و مردم از کسانی که خون مردم را به شیسشه می کنند خسته شده اند.

 وی افزود: امروز به عنوان جوانان این مرز و بوم و سرباز ولایت، حمایت مان را از مواضع مراجع عظام تقلید و رهبری عزیز اعلام می کنیم، مثل همیشه در صحنه هستیم و باورمان این است که اگر رویکرد انقلابی همان طوری که در پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مردم رقم خورد و سبب  نابودی همه تفکرات و نقشه های استکباری شد و همان طوری که حضور و تفکر انقلابی مردم باعث پیروزی در جنگ هشت سال دفاع مقدس شد، امروز هم این جنگ عظیمی که شروع شده با تفکر و رویکرد جهادی و انقلابی و با بیرون راندن تفکر لیبرالی به ثمر نخواهد نشست و مردم پیروزی نهایی را بدست خواهند آورد.

 حجت الاسلام عزت زمانی تصریح کرد: امروز به مسؤولان کشور گوشزد می کنیم که دیگر مشکلات کشور را به مذاکرات دشمنان گره نزنند، زیرا مردم و رهبری عزیزی انقلاب بیش از این صبر و تحمل این بی کفایتی ها را نخواهند داشت.

 وی یادآور شد: امروز منافقان با اتحاد دول به ظاهر اسلامی، تمام پول و زورشان را به کار بسته اند که این حرکت عظیم را زمین گیر کنند، بدانند این مردم پای کار خواهند ایستاد. زیرا جوانان مومن و انقلابی در برابر این زورگویان خواهند ایستاد و این حرکت آخر و شکسته شدن این حربه  آخرش موجب پیروزی نهایی انقلاب خواهد شد؛ البته به شرط اینکه مردم بفهمند و کنار هم قرار بگیرند و تفکر انقلابی و جهادی را به عنوان راه نجات در مسیر و چراغ راهشان قرار بدهند، همچنین کلامی رهبری عزیز را که سال ها سال این انقلاب را از فراز نشیب ها نجات داده است، چراغ راه قرار دهند، مسیر شهدا را چراغ راه قرار دهند، امیدورایم با همبستگی این مسیر را طی و از این مرحله عبور خواهیم کرد. امیدوارم با حضور مردم و جوانان مومن و انقلابی و تشکل و مجامع های انقلابی و بیرون راند تفکر لیبرال به زودی این پیروزی را در عرصه جدید اقتصادی جشن بگیریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha