جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نمایشگاه مطبوعات گلستان

حوزه/ روابط عمومی حوزه علمیه خواهران استان گلستان غرفه خبرگزاری کوثرنیوز را در نمایشگاه مطبوعات استان گلستان برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از گرگان، خانم قربانی نژاد اظهار داشت: روابط عمومی مدیریت حوزه علیمه خواهران گلستان به عنوان نماینده خبرگزاری کوثر نیوز، برای اولین بار غرفه این خبرگزاری و نشریه نمای حوزه را در میان 30 غرفه از خبرگزاری های سراسری و محلی برگزار شد.

مسئول روابط عمومی حوزه علمیه خواهران استان گلستان با بیان این که عصر روز شنبه این نمایشگاه در شهرستان گرگان افتتاح شد،تصریح کرد: در بازدید از این غرفه، خانم دکتر کشمیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، آقای طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استاندار، جمعی از مسئولین و خبرنگاران حضور داشتند.

وی ابراز کرد: حضور در نمایشگاه های همسو با فعالیت های حوزه ها زمینه بسیار مناسبی برای معرفی فعالیت ها و دستاوردهای حوزه های علمیه خواهران و به ویژه مدیریت و مدارس علمیه استان گلستان است.

قربانی با بیان این که با وجود گذشت تنها چند ساعت از افتتاح نمایشگاه شاهد استقبال مراجعین جهت آشنایی با خبرگزاری کوثر نیوز و حوزه های علمیه خواهران بودیم، ادامه داد: معرفی دستاوردهای مدیریت و مدارس علمیه خواهران, حضور کارشناسان حوزوی در ویژه برنامه های غرفه از اهداف اصلی برگزاری این غرفه بوده است.

وی عنوان کرد: جهت هدفدار نمودن فعالیت ها، سه نشست، نقد و بررسی یک خبر در قالب گفتگوی طرفینی, نشست با روابط عمومی های مدارس علمیه استان, از ویژه برنامه های غرفه حوزه بوده است؛ قصد داریم با تعامل بیش از پیش با خبرگزاری های فعال استان و آشنایی با دیگر پایگاه های خبری گامی مهم در جهت استفاده از ظرفیت های حوزه خواهران برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha