پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مردم کلکته از پزشکان مسلمان در مقابل اسلام ستیزان حمایت کردند

حوزه/ چهار پزشک مسلمان که به خاطر هویت دینی شان در شهر کلکته از آن ها خواسته شده بود، آپارتمان اجاره ای خود را تحویل داده و منطقه را ترک کنند، تحت پشتیبانی مردم محلی قرار گرفته و پایداری کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از timesofindia، مردم محلی در یکی از مناطق شهر کلکته جنوبی در هندوستان، از پزشکانی که به خاطر مسلمان بودن، عذرشان خواسته شده بود و برخی هندوهای افراطی آن ها را مجبور به ترک خانه هایشان کرده بودند به حمایت برخاستند.

چهار پزشک مسلمانی که به خاطر هویت دینی شان از آن ها خواسته شده بود، آپارتمان اجاره ای شان را تحویل داده و منطقه را ترک کنند، با حمایت عده زیادی از مردم محلی روبرو شده و توانستند به اقامت خود ادامه دهند.

گفته می شود برخی از هندوهای تندرو در این محله  از سخنان دینی بیان شده توسط پزشکان مسلمانان عصبانی شده و می خواستند چهار پزشک جوان را مجبور به ترک شهر کنند. اما مردم محلی مداخله کرده و سعی در از بین بردن سوءتفاهمات به وجود آمده داشتند.

سنجاتی ابهیجانی یک فعال مدنی و از ساکنان این محله بود که مردم را برای حمایت از مسلمانان به حرکت درآورده و توجه مردم به قدری جلب شد که همه به پشتیبانی از آن ها به پا خواستند.

آفتاب علم یکی از این پزشکان مسلمان گفت: حالا که دیگر همسایگان پشت ما ایستادند ما نیز همین جا می مانیم. به علاوه صاحبخانه ما مشکلی را حضور ما ندارد به همین دلیل تصمیم گرفتیم همین جا بمانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha