شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر انسان در زندگی خود مواظب اعمال، رفتار و گفتار خود باشد تا به گناه آلوده نشود مسلماً توفیق می‌یابد که جلوی هوای نفس را بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، صبح امروز در جمع طلاب جدید دوره اختبار و تثبیت که در دفتر امام جمعه برگزار شد، ضمن تبریک در مدرسه امام زمان(عج)، گفت: شما طلاب علوم دینی که این افتخار را پیدا کردید که شاگرد حضرت ولی عصر(عج) باشید بدانید که را ارزشمند وسختی را انتخاب نمودید ولی توکل شما باید به خدای متعال باشد، چرا که یاد ونام پروردگار باعث رفع تمام گرفتاری ها ومشکلات انسانها می شود.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی خاطرنشان کرد: مسیری که شما انتخاب کردید، در گذشته بسیاری از بزرگان وعلما در این مسند تحصیل نموده اند وبه مدارج بالای علمی وحوزوی رسیده اند.

امام جمعه شهرستان تاکستان به موضوع مسئله تهذیب نفس پرداخت و بیان کرد: اگر انسان در زندگی خود مواظب اعمال، رفتار و گفتار خود باشد تا به گناه آلوده نشود، مسلماً توفیق می‌یابد که جلوی هوای نفس را بگیرد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: تقوا در مکتب اسلام از موقعیت بسیار ممتازی برخوردار است و به‌عنوان یک ارزش اصیل اخلاقی و هدف تشریع احکام و بهترین توشه آخرت و بزرگ‌ترین وسیله سعادت معرفی شده است.

تولیت مدرسه علمیه شهرستان تاکستان اظهارکرد: هر يک از ما وظیفه داریم با نفسی که ما را به انجام زشتی ها امر می کند مبارزه کنيم و نسبت به هر دستوری که از نفس اماره صادر می شود مخالفت نماییم.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد:در این جامعه امروز وبا توجه به حملات سهمگین ومخرب فرهنگی بر ارزش های اسلامی ودینی امروز شما طلاب رسالت خطیری داشته و تا می توانید ارتباط خود را بیش از همیشه با آحاد مردم به خصوص نسل نوجوان وجوان بیش از پیش بیشتر نمایید.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: دشمنان همیشه در تلاش هستند که بین مردم، حوزه های علمیه وروحانیت فاصله انداخته که خوشبختانه در این 40 سال از انقلااب اسلامی هیچ گاه نتوانسته اند به اهداف شوم خود دست پیدا نمایند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha