پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دیدار

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عباسی گفت:جلسات هم اندیشی بین اساتید حوزه علمیه ودانشگاهها باعث رشد،پیشرفت وتعالی این دو نهاد در زمینه علمی وفرهنگی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، صبح امروز در دیدار با روسا و مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان تاکستان و بویین زهرا ضمن قدردانی از تلاشهای ارزشمند رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بویین زهرا و تاکستان اظهار داشت: انصافا مدیریت داشنگاه آزاد اسلامی بویین زهرا در بعد فرهنگی در این سالها  بسیار ارزشمند و ماندگار بوده که جای قدردانی است.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد:دانشگاه آزاد اسلامی این دوشهرستان در این سالها که کار علمی درا برای دانشجویان به خوبی در استان انجام داده اند ،توانسته اند یادواره های مختلف شهدا وهمچینین بزرگداشت علمایی نظیر مرحوم آیت الله شالی ،شیخ هاشم قلعه ای ودیگر بزرگان وشخصیتهای برجسته علمی وحوزوی را برگزار نماید که جای قدردانی است ولی نباید تلاشها را به این سمت داشته باشیم ،بلکه امروز دانشگاه وحوزه های علمیه باید در زمینه بهره گیری از اساتید بیش از پیش فعالیت وهمکاری داشته باشند.

وی افزود: جلسات هم اندیشی بین اساتید حوزه علمیه ودانشگاهها باعث رشد،پیشرفت وتعالی این دو نهاد در زمینه علمی و فرهنگی خواهد شد.

استاد حوزه علمیه قزوین به همراهی بین دونهاد حوزه علمیه ودانشگاه پرداخت و بیان کرد:  با توجه به اینکه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال جدایی دو نهاد حوزه و دانشگاه هستند، با اقدامات موثر در این زمینه و برگزاری جلسات کرسی های آزاد اندیشی می توانیم برنامه های آنها را در این زمینه خنثی نماییم.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: وحدت حوزه و دانشگاه در خنثی کردن توطئه مشترک دشمنان نظام به ویژه استکبار جهانی تاثیر فراوانی در رشد و پیشرفت کشور داشته است

حجت الاسلام والمسلمین عباسی به احداث حوزه علمیه در شهرستان بویین زهرا خاطرنشان کرد:حوزه علمیه قزوین همه نوع همراهی وآمادگی را جهت تاسیس حوزه علمیه برادران در شهرهای شال وبویین زهرا را خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha