پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین مختار کرمی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: دشمن اعتراضات قانونی و مدنی مردمی نسبت به وضعیت اقتصادی را بهترین فرصت برای نفوذ و سپس ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی می دانند.

حجت الاسلام مختار کرمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: این روزها مشکلات معیشتی فشارهایی بر زندگی روزمره مردم وارد آورده است که این هم یکی از هزاران ترفند دشمنان این نظام برای ایجاد تفرقه در بین این ملت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به موضع بجا شایسته و مراجع عالیقدر نظام در مقابل مسایل اخیر کشور، گفت: چند روز پیش حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در بیانیه ای نسبت به اوضاع و وضعیت معیشتی مردم ابراز نگرانی و گله مندی از مسئولان کرده بود که این ابراز نگرانی از سوی این مرجع اهل تشیع و دیگر علما نشان دهنده توجه و رصد اوضاع توسط این بزرگواران دارد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در بیانیه آیت الله العظمی مکارم شیرازی به صراحت از دستگاه قضا خواسته شده است که با مفسدان اقتصادی برخورد شدید گردد، افزود: در بیانیه اخیر این مرجع عالیقدر، ایشان از قوه قضائیه کشور به صراحت درخواست کرده بودند که در برخورد با مفسدان اقتصادی و کسانی که زندگی مردم را به تنگنا کشیده اند، هیچ کوتاهی و اغماضی نداشته باشند، لذا همین سخنان این مرجع بزرگ شیعی نشان می دهد که علما همانند گذشته در کنار مردم بوده و هستند.

حجت الاسلام کرمی ادامه داد: تاریخ نشان داده است که در همه برهه های خاص و حساس تاریخ این مملکت همواره علما و روحانیون در کنار مردم بوده اند و خود را از جنس مردم و جامعه دانسته اند، لذا همین عامل باعث شده است که دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه و بدبینی بین مردم علما و روحانیون باشند.

وی با اشاره به اینکه در تجمعات قانونی مردم ایران برخی از عناصر نفوذی به دنبال پیاده کردن خواسته های دشمنان هستند؛ گفت: تجمع مردم و اعتراض آنان درباره وضعیت اقتصادی و گرانی موجود بدیهی و قانونی است، ولی ملت ایران باید با هوشیاری خود، مواظب افرادی که با شعارهای ساختارشکن به دنبال ایجاد ناامنی در کشور هستند باشند، زیرا دشمن این اعتراضات مردمی را بهترین فرصت برای نفوذ و سپس ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی می دانند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: در بخش دیگری از بیانیه حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی از دستگاه های نظامی و امنیتی کشور به صراحت خواسته شده است که با پرونده فساد واردات خودرو به کشور برخورد قانونی در سریع ترین زمان ممکن شود که این بیانیه و موضع این مرجع عالیقدر در چنین موضوعاتی باعث دلگرمی و امید بیشتر مردم می گردد.

حجت الاسلام کرمی عنوان کرد: امروز دشمنان با هر ترفندی که در آستین پلید خود دارند، می خواهند کشور را به سمت و سویی که دوست دارند بکشند، لذا در این برهه خاص زمانی ملت ایران باید همانند این 4 دهه باید هوشیاری و دشمن شناسی خود را تقویت کنند و به فرصت طلبان و سواستفاده کنندگان داخلی و خارجی را ندهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha