شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نصرالله شفیعی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به تهدید های نظامی سران آمریکا در چند روز اخیر گفت: آنچه باعث شده است آمریکا به خود اجازه ندهد به ایران حمله نظامی کند، ساختار محکمی است که در نظام جمهوری اسلامی شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بوشهر، نصرالله شفیعی، امروز در جمع خبرنگاران به نقش مردم در تدام و حفظ انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: با توجه به نقش بسیار مهم و تاثیرگذار مردم همواره در حفاظت از انقلاب اسلامی داشته اند، باید بگوییم آنچه باعث شده انقلاب ما تاکنون تداوم پیدا کند و در برابر تمامی توطئه هایی که علیه این انقلاب صورت پذیرفته مثل کوه بایستد، حضور مردم در صحنه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به تهدید های نظامی سران آمریکا در چند روز اخیر گفت: همه شواهد نشان می دهد که آمریکا اگر می توانست، قبل از حمله به عراق و افغانستان، سرنگونی دولت لیبی و ایجاد اغتشاش در سوریه به ایران اسلامی حمله می کرد ولی آنچه باعث شده آمریکا به خود اجازه ندهد به ایران حمله نظامی کند، ساختار محکمی است که در نظام جمهوری اسلامی شکل گرفته است.

شفیعی خطاب به کسانی که با اغتشاش و آشوب تلاش می کنند ساختار جمهوری اسلامی را تغییر دهند، گفت: جمهوری اسلامی جایگزینی ندارد، جایگزین جمهوری اسلامی یعنی دیکتاتوری و تجزیه کشور و استبداد؛ یعنی کشتار وحشتناک مردم و جنگ داخلی، وابستگی و نوکری به آمریکا است.

وی با اشاره به خدمات و تلاش های مسئولان و قوای سه گانه در امر عمرانی و معیشت مردم تاکید کرد: از مسئولان می خواهیم که به طور جدی به مشکلات مردم بپردازند و زمینه های نارضایتی در مردم ایجاد نکنند. باعث نشوند مردمی که برای انقلاب زحمت کشیدند و تلاش کردند و همچنان وفادار نظام هستند، بخواهند سختی های بی مورد ببینند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر تاکید کرد: با تدبیر، با برنامه ریزی، مبارزه با رانت خواری ها، مبارزه با اختلاس گران، مبارزه با مفسدین اقتصادی، با تغییر در برخی از مدیریت ها و شیوه های مدیریتی، تلاش کنند که ان شاءالله حق این مردم که با دل و جان و با تمام وجود نظامشان را حفظ کردند، همچنان حفظ شود و زمینه های سوء استفاده دشمن هم فراهم نشود.

شفیعی در ابتدای صحبت های خود به سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با هدف ایجاد هماهنگی، برنامه ریزی و اتحاد و انسجام در بین ملت برای برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی در سال 1359 به دستور امام راحل شکل گرفت.

وی به نقش این شورا در خنثی کردن توطئه های دشمنان انقلاب در طول این چهل سال اشاره کرد و بیان داشت: شاهد بودیم که در سال گذشته دشمن ضد انقلاب و عوامل خود فروخته در داخل، با مدیریت استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار، سعی کردند در برخی از نقاط کشور آشوب هایی را ایجاد کنند و به اصطلاح پاسخی به حضور کوبنده مردم در مراسم 9 دی که مشت محکمی به دهان فتنه گران بود، داده باشند. در آنجا بود که احساس شد بار دیگر باید مردم به صحنه بیایند که اثبات کنند ما هستیم و توطئه های دشمنان تاثیری ندارد و اینگونه بود که در روز 13 دی، حماسه ای دیگر شکل گرفت.

وی در ادامه گفت: حماسه ای که مردم استان بوشهر و شهر بوشهر نیز شاهد بودند و حضور داشتند، جمعیت باشکوهی که در اعتراض به آشوب گران، فتنه گران و دخالت های آمریکا، انگلیس و رژیم اشغالگر صهیونیستی بود، مردم به خوبی به صحنه آمدند.

شفیعی گفت: دشمن ما بعد از 22 بهمن 1357 برای نابودی این نظام و برای برگرداندن ما به همان استبداد سیاه رژیم منفور پهلوی تلاش کرد و خواب آشفته ای که دیدند، امسال نگذارند ملت مسلمان ایران جشن باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را برگزار کند.

دبیر ستاد شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: کسانی اگر ناآگاه هستند بدانند که آمریکا هرگز خیر ما را نمی خواهد بنابراین ما در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همچنان ایستاده ایم. گوش به فرمان ولایت هستیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha