شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
عبدالرضا سروستانی بوشهر

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: درایت و تیزهوشی مقام معظم رهبری چالش ها و تهدیدها را برای نظام اسلامی تبدیل به فرصت کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، امروز در نشست با فعالان فرهنگی گفت: نظام اسلامی علیرغم همه مشکلات و مانع تراشی های دشمنان با تیزهوشی، تدبیر، درایت و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری تهدیدها را تبدیل به فرصت کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دو کمیته قرآنی و تشکل های مردمی در ستاد دهه فجر به سازمان تبلیغات اسلامی واگذار شده است.

وی با بیان این که خداوند وعده نصرت الهی برای مومنین داده است، اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی با تحریم‌های ظالمانه و تهاجمات گسترده به مخالفت با نظام اسلامی برخاسته است و با تشکیل ناتوی غربی و ناتوی عربی قصد مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارد.

حجت‌الاسلام سروستانی خاطر نشان کرد: عین تدبیر این بود که نظام اسلامی برای مقابله با جبهه معاند انقلاب در بیرون از مرزهای خود به دفاع از اسلام و ارزش ها و مرزهای ایران بپردازد و همین درایت باعث زمینگیر شدن دشمن در سوریه، یمن و عراق شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha