سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
نمایشگاه «فرهنگی اسلامی بلفاست»، با هدف آشناسازی مردم با اسلام برگزار می شود

حوزه/ برگزار کنندگان نمایشگاه «فرهنگی اسلامی» بلفاست، هدفشان را ایجاد فرصتی برای مردم بلفاست و ایرلند شمالی به منظور آشنایی با هویت اسلامی و مسلمانان اعلام کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از eventbrite، نمایشگاه «فرهنگی اسلامی» بلفاست، پایتخت جمهوری ایرلند، 1 سپتامبر 2018 برگزار خواهد شد.

هدف از برپایی این نمایشگاه که قرار است توسط سازمان «اکتشاف اسلامی در ایرلند» در هتل «ده میدان» بلفاست برگزار شود، ایجاد فرصتی برای مردم بلفاست و ایرلند شمالی به منظور آشنایی با هویت اسلامی و مسلمانان است.

این نمایشگاه همچنین فرصتی برای مردم این کشور اروپایی می باشد که با حضورشان پاسخ سئوالات شان را درباره اسلام و مسلمانان جویا شوند و از بخش های مختلف این رویداد بازدید به عمل آورند.

این نمایشگاه فرهنگی اسلامی قرار است با اطلاعات، تاریخ، آثار هنری، مصنوعات و تاریخ ادبیاتی درباره اسلام و مسلمانان تکمیل شود؛ همچنین نشست های گفتگو کوتاه تشکیل شده که در آن دیگر اعضای جامعه قادر باشند به بحث و بررسی در مورد اسلام و مسلمانان بپردازند.

شرکت در این نمایشگاه برای عموم رایگان اعلام شده و تمامی مردم می توانند به صرف قهوه و چای از آثار به نمایش گذاشته شده دیدن به عمل بیاورند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha