جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
استاندار

حوزه/ استاندار آذربایجان شرقی گفت: پایداری، عزت، سربلندی و اقتدار ایران اسلامی مدیون خون شهیدان است و این انقلاب به راحتی به دست نیامده است که راحت از دست برود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی، در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی با صراحت اعلام کرده اند که اجازه نخواهند داد جشن پیروزی چهلمین سالگرد انقلاب برگزار شود، تصریح کرد: مردم ایران فرزند عاشورا هستند و نشان خواهند داد که ایران اسلامی همیشه به برکت خون شهیدان استوار است و با شکوه تر از هرسال این جشن را برگزار خواهد کرد.

وی افزود: مسئولان استان باید برای برگزاری هرچه باشکوه تر سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با برنامه ریزی دقیق و مناسب به میدان بیایند و نقشه های شوم دشمنان این نظام را خنثی کنند.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه تا آخرین لحظه و با تمام وجود از این میراث ارزشمند شهدا پاسداری خواهیم کرد، ادامه داد: پایداری، عزت، سربلندی و اقتدار ایران اسلامی مدیون خون شهیدان است و این انقلاب به راحتی به دست نیامده است که راحت از دست برود.

وی با اشاره به اینکه مردم آذربایجان همیشه در صحنه های مختلف حاضر بوده و پشتبان انقلاب اسلامی ایران هستند، تاکید کرد: مردم قهرمان این خطه از کشورمان به ویژه تبریزی ها، در شرایط سخت توطئه های دشمنان را تشخیص داده و خنثی کرده اند.

خدابخش با اشاره به اینکه در چند روز گذشته و ماه های اخیر دشمنان کشورمان با نقشه های مختلف در بین مردم نفوذ کرده و آنها را به خیابان ها کشاندند تا امنیت ایران را زیر سوال ببرند، تصریح کرد: مردم غیرتمند و شهید پرور آذربایجان شرقی با بصیرت و آگاهی در مقابل دشمن ایستادگی کرده و نقشه های شوم دشمنان را به هم زده اند.

وی همچنین به نقش مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پیروزی انقلاب اشاره کرد و افزود: این شورا به عنوان مبلغان مذهبی در پیروزی انقلاب اسلامی، توانستند با برنامه ریزی دقیق فعالیت های انقلابی را در بین مردم رواج داده و نقش تعین کننده ای را در پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha