پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: بخشی از افراد در ستاد امر به معروف به شبهاتی که در جامعه و فضای مجازی مطرح می شود پاسخگویی کنند، چراکه اینها می تواند بر روی افراد ناآگاه اثر بگذارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، شب گذشته در جلسه امر به معروف و نهی از منکر شهرستان زیرکوه با بیان اینکه سرآمد همه معروفات داشتن وحدت کلمه است، گفت: توفیق در هر کاری در سایه داشتن وحدت و همدلی و همراهی همه مسئولان است.

وی با بیان اینکه موارد معروف و منکر تنها در یکی دو مسئله خلاصه نمی شود بلکه دایره وسیعی را در برمی گیرد، گفت: هر چه وظیفه انسانی شمرده می شود معروف است و هر آنچه آسیب برای جامعه و افراد است، جزو منکرات بوده و نباید باشد.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه آمران به معروف بهترین خدمتگزاران به جامعه و مردم هستند، چرا که اینها برای رشد و ارتقای انسان ها تلاش می کنند، گفت: آنچه که در جامعه عیب و منکر است باید پیشگیری، رفع و با آن مبارزه شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با تاکید بر پاسخگویی بخشی از شبهات جامعه در خصوص امر به معروف، اظهارداشت: بخشی از افراد در ستاد امر به معروف به شبهاتی که در جامعه و فضای مجازی مطرح می شود پاسخگویی کنند، چراکه اینها می تواند بر روی افراد ناآگاه اثر بگذارد.

وی ترویج منکرات در جامعه را از ویروس یک بیماری خطرناک تر عنوان کرد و گفت: آفت های فرهنگی و اجتماعی به مراتب از آفت های جسمی خطرناک تر است، چراکه اینها می توانند یک جامعه را فاسد کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه برخی از شبهات که خود افراد شیوع دهنده آن می دانند که دروغ است، اما باز انتشار می دهند، باید پاسخ داده شود چراکه اینها می تواند برای افراد سطح پایین جامعه قابل باور باشد، افزود: همان طور که با یک بیماری حاد در جامعه، همه تشکیلات بسیج می شوند و با آن مبارزه می کنند، باید موضوع بیماری های اجتماعی هم پیشگیری شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه برخی ها از شعار آزادی سوء استفاده می کنند و شعار آزادی سر می دهند، ولی پای بند حرف خود نیستند، افزود: این افراد می دانند که آزادی هر فردی تا حدی است که حقوق دیگران را ضایع نکند، لذا خود این افرادی که شعار آزادی می‌دهند خیلی اعتقادی به حرف خود ندارند و این حرف ها را برای گول زدن دیگران مطرح می کنند.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha