جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلا م محبی

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه قزوین گفت: مدیران اقتصادی دولت در شأن ملت ایران نیستند و نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید فرمانده ای مقتدر برای مسائل اقتصادی و معیشتی مردم انتخاب نموده و درصورت کوتاهی از ابزارهای قانونی برخورد جدی نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام محمد محبی، صبح امروز در جمع طلاب جدید دوره اختبار و تثبیت مدرسه علمیه امام صادق (ع) گفت: امروز وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم یکی از دغدغه های جدی خانواده ها محسوب شده و مسئولین باید هر چه سریعتر نسبت به رفع مشکلات در کشور اقدام ضروری نمایند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: وزرای اقتصادی دولت و حتی رئیس جمهور روزه سکوت در پیش گرفته اند و جواب گوی مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم نیستند و حتی بعضی از مشاوران ریئس جمهور مصاحبه و گفتگوی رسانه ای ریئس جمهور را لغو می نمایند.

وی تصریح کرد: باید نمایندگان نقش خودشان را در باب وکیل ملت نشان دهند و با طرح سوال از رئیس جمهور و فراخوانی از وزرای خارجیه و اقتصاد، دولت را در رفع مشکلات اقتصادی ملت یاری  نمایند.

حجت الاسلام محبی خاطرنشان کرد: قوه قضاییه رسالت خطیری برعهده داشته وباید به مطالبه جدی ائمه جمعه، مراجع عظام تقلید و مدیران و اساتید حوزه های علمیه پاسخگو بوده ودر برخورد با مفسدان اقتصادی جدی وقاطع برخورد نمایند.

وی گفت: مدیران اقتصادی دولت در شان ملت ایران نیستند و نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید فرمانده ای مقتدر برای مسائل اقتصادی ومعیشتی مردم انتخاب نموده ودرصورت کوتاهی از ابزارهای قانونی برخورد جدی نمایند.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: قوه قضاییه باید در شناسایی عاملین امروز بازار ارز ودلار که  ملت ایران را با مشکلات جدی روبه رو کرده در هر مقام وجایگاهی ،در اسرع وقت شناسایی وآنها را در رسانه های عمومی به مردم معرفی نمایند.

وی تصریح کرد:سربازان گمنان امام زمان(عج) که بارها در عرصه های مختلف یارویاور ملت ایران بوده اند این بار نیز باید دست مزدوران و خائنین به بیت المال ومزدوران این جنگ اقتصادی دشمن را قطع نماید.

حجت الاسلام محبی خطاب به نمایند گان مجلس شورای اسلامی بیان کرد:شما نماینده مجلس شورای اسلامی که در صحن مجلس و در پیشگاه قرآن مجید قسم یاد می کنید همیشه حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی باشید، پس به وعده خود عمل نمایید، نه این که بر اثر برخی از مسائل حزبی و جناحی سوال و امضا خود را از رئیس جمهور پس گرفته و به فکر منافع حزبی وجناحی خود باشید، این در شان شما نماینده مجلس شورای اسلامی نبوده و نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha