شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مهر آرا

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه سردارین از تکمیل نهایی مدرسه سردارین و میزبانی از طلاب جدید الورود در شهریور سال جاری خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام اسدالله مهر آرا، پیش از ظهر امروز در بازدید از مدرسه علمیه سردارین گفت: همه مسئولین حوزه علمیه قزوین در تلاش هستند که این مدرسه هر چه سریع‌تر برای طلاب و اساتید حوزه علمیه این مدرسه آماده شود.

مدیر مدرسه علمیه سردارین بیان کرد: تمام حجره‌های این مدرسه توسط کارشناسان زبده و متخصص موردبازسازی جدی قرارگرفته که این حجره‌ها برای طلاب منشأ برکات ارزشمندی داشته باشد، چراکه در برخی از این حجره‌ها علمای بزرگواری بودند که امروز از شخصیت‌های برجسته حوزوی محسوب شده و برخی از روحانیون و طلاب نیز رهسپار جبهه‌های حق علیه باطل‌شده و به شهادت رسیدند.

وی بیان کرد: امروز طلاب حوزه‌های علمیه باید بیش‌ازپیش از این  امکاناتی که برای طلاب و از سوی مسئولین حوزه علمیه قزوین فراهم‌شده در جهت پیشرفت امور تحصیلی و تهذیبی خود نهایت استفاده را داشته باشند.

حجت‌الاسلام مهر آرا به نگاه جدی مسئولین به مدارس قدیمی حوزه‌های علمیه در کشور و در استان پرداخت و بیان کرد: امروز در کشور ما مدارس قدیمی حوزه‌های علمیه وجود داشته که باید این مدارس قدیمی بیش‌ازپیش حمایت و نگاه جدی به آن داشته باشیم.

وی اظهار کرد: خوشبختانه مدارس علمیه صالحیه و سردارین با حمایت و نگاه ارزشمند نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین و دیگر مسئولین حوزه علمیه قزوین به‌خوبی موردبازسازی قرارگرفته که جای قدردانی است.

مدیر مدرسه علمیه سردارین بیان کرد: برنامه‌ریزی جدی و باشکوهی برای مدرسه علمیه سردارین در شهریورماه سال جاری خواهیم داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha