جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بازدید حضرت آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمانشاه از مسجد امام سجاد (ع) شهرک زین العابدین (چمن)  و بررسی و رسیدگی به مشکلات این محله ،

حوزه/ رئیس دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه گفت: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی وقت آن رسیده است که محرومین و مستضعفان جامعه طعم شیرین انقلاب را بچشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، علیرضا شهرستانی در حاشیه بازدید حضرت آیت الله علما از مسجد امام سجاد(ع) شهرک زین العابدین(چمن) و بررسی و رسیدگی به مشکلات این محله ، اظهار داشت: نماینده ولی فقیه در استان  در راستای آرمانهای مقدس جمهوری اسلامی ایران که مهمترین آن تحقق عدالت اجتماعی است، هر هفته از یکی از مساجد مناطق محروم و حاشیه ای شهر کرمانشاه بازدید می کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در این  نشست ها ضمن حضور نمایندگان مردم این شهرک ها و بیان مشکلات و مسائل محله خود ، مسئولان ذیربط استان نیز برای رسیدگی به خواسته های آنها حضور دارند، افزود: نماینده ولی فقیه ضمن تاکید بر تسریع در روند برطرف شدن مشکلات این مناطق  پیگیر اقدامات انجام شده این مسئولان نیز خواهد بود.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه وامام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه مهمترین خواسته ها و شکایات مردم، بنا به تاکید حضرت آیت الله علما بایستی در اولویت کاری مسئولان قرار بگیرد، گفت: اشتغال جوانان، وضعیت بد معیشتی ، تامین امنیت توسط ناجا ،آسفالت  خیابان ها و کوچه ها ،  برطرف شدن مشکلات گاز رسانی ، آب رسانی و برق رسانی  و ... در ردیف نخست پیگیری هاست.

وی محرومین و مستضعفان را بزرگترین سرمایه و پشتیبان انقلاب اسلامی دانست و گفت: مسئولان نظام نیز وظیفه ای بزرگتر از خدمت به محرومین و اجرای عدالت اجتماعی ندارند.

علیرضا شهرستانی در پایان از حضور آیت الله محمدی عراقی  نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان درنشست خبر داد و گفت: برای رفع مشکلات مطرح شده ی شهرک زین العابدین(چمن) همت مضاعف مسئولان ذیربط را می طلبد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha