چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شیخ احمد قطان روحانی اهل سنت لبنان

حوزه/ شیخ احمد قطان رئیس جمعیت "قولنا و العمل" لبنان تاکید کرد: آنچه در جنگ ۳۳ روزه دیدیدم مؤکد این است که اگر مردان مقاومت نبودند، پیروزی حاصل نمی شد؛ چرا که توطئه بسیار بزرگ بود و برخی کشورهای عربی و اسلامی در آن دست داشتند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ احمد قطان رئیس جمعیت "قولنا و العمل" لبنان تاکید کرد: مردان مقاومت در لبنان و حزب الله، مردان خدا هستند که برخی از آنان این دنیا رفته اند و برخی در انتظارند.

وی ادامه داد: آنچه در جنگ 33 روزه دیدیدم مؤکد این است که اگر مردان مقاومت و جهادگریِ آنان نبود، پیروزی حاصل نمی‌شد؛ چراکه توطئه بسیار بزرگ بود و برخی کشور های عربی و اسلامی در آن دست داشتند.

انتخابات پارلمان ثابت کرد لبنانی ها به مقاومت و سید نصرالله رأی دادند

شیخ قطان طی مراسمی در حسینیه شهرک العین بقاع شمالی اشاره کرد: انتخابات پارلمان لبنان ثابت کرد که اکثریت لبنانی ها به راه مقاومت و پیروی از سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله رأی دادند، لذا همگی باید پیروزی جنگ 33 روزه را جشن بگیریم؛ چراکه این پیروزی تنها برای شیعه و حزب الله نبود، بلکه این پیروزی از طریق معادله ارتش، ملت و مقاومت حاصل شد.

روحانی اهل سنت لبنان تصریح کرد: به مناسبت پیروزی جنگ 33 روزه به سید حسن نصرالله و مجاهدین حزب الله و تمامی مجاهدین روی زمین به ویژه فلسطین اشغالی می گوییم که به یاری خداوند حرکت کنید که تمامی انسان های شریف دنیا با شما و پشت سر شما هتند و از شما و مقاومت شما حمایت می کنند.

تمامی مذاهب و ادیان پشت سر مقاومت هستند

وی افزود: تمامی آزادگان جهان از شیعه، سنی، مسیحی، دروز و هر مذهبی که هست، پشت سر مقاومت می ایستد و از آن حمایت می کند.

شیخ قطان با اشاره به این که پیروزی جنگ 33 روزه پیام آشکاری به دشمنان ما در سیاست و کسانی که دوست داشتند دنباله رو و پیرو آمریکا و مستکبرین جهان باشند، بود، گفت: همگی باید برای پیروزی مقاومت در سرتاسر جهان جشن بگیریم و دشمنان سیاسی ما باید به پیروزی های مقاومت اعتراف کنند؛ چرا که دشمن و مستکبر به این پیروزی اعتراف کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha