شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سیدتوفیق رضایی

 حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه گفت: مردم باید در این روزها هوشیاری خود را حفظ کنند و به فرصت طلبان و دشمنان اجازه سواستفاده از این تجمعات قانونی را ندهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سید توفیق رضایی، پیش از ظهر امروز در جمع طلاب بسیجی مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان قروه، اظهار داشت: امروز تمام دشمنان در یک صف در مقابل جمهوری اسلامی قرار گرفته اند و به دنبال تضعیف و حتی از بین بردن این انقلاب برخواسته از دل و باور ملت مسلمان ایران هستند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان قروه گفت: این روزها تشدید تحریمها، تهدیدهای نظامی و صدها ترفند و توطئه دیگر که از سوی دشمنان مطرح می شود تنها حیله ای برای ایجاد انشقاق وحدت بین مردم و روحانیت است.

حجت الاسلام رضایی ادامه داد: امروز اگر دشمن به دنبال عملیاتی کردن پروژه نفوذ در مملکت به وسیله عناصر داخلی و خارجی است، بهترین راه را ایحاد تفرقه بین ملت و قشر روحانی و طلبه می داند، به همین منظور وظیفه شما طلاب بسیجی و انقلابی نسبت به سالهای گذشته چندین برابر شده است.

این استاد حوزوی با تاکید بر اینکه اتحاد تنها رمز پیروزی انقلاب اسلامی از ابتدا تا کنون بوده است، گفت: دشمنان با ایجاد بمباران های تبلیغاتی خود و نیز تشویق مردم برای حضور در خیابانها و معابر عمومی و سپس سردادن شعارهای ساختارشکن به دنبال ایجاد ناامنی و دو دستگی در کشور هستند و می خواهند که سرنوشت جمهوری اسلامی ایران به سرنوشت کشورهایی همانند سوریه و عراق مبدل شود.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان قروه اظهار داشت: امروز روحانیون و طلاب باید با علم و عمل خالص و نیت راستین وارد جامعه شوند و توطئه های دشمنان این مملکت را برای ملت تبیین کنند.

وی با اشاره به اینکه اعتراض به وضعیت اقتصادی کشورر از سوی مردم امری عادی و به دور از هرگونه جبهه گیری سیاسی است، گفت: اعتراضات مدنی ملت ایران نسبت به اوضاع نابسامان اقتصادی به حق و قانونی است و نظام هم این مسئله را به خوبی درک می کند، با این حال مردم باید در این روزها هوشیاری خود را حفظ کنند و به فرصت طلبان و دشمنان اجازه سواستفاده از این تجمعات قانونی را ندهند.

حجت الاسلام رضایی گفت: هیچ کسی منکر نوسانات اقتصادی، تحریم های دشمنان، تورم و... در کشور نیست، ولی منطق هر انسان آگاه و با درایتی اذعان دارد که مشکلات کشور تنها با دستان خودمان حل می شود و هیچ قدرت و نیروی خارجی توانایی حل این مشکلات را ندارد، لذا باید راه های نفوذ اجانب به این کشور را ببندیم.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان قروه اظهار داشت: بسیاری از شبکه های ماهواره ای به دنبال حاشیه سازی از تجمعات این روزهای مردم هستند و با اخبار زرد و دروغین خود به دنبال تحریک احساسات مردم و به بیراهه کشاندن این اعتراضات هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه همواره علما و روحانیون در کنار مردم بوده و هستند، افزود: تاریخ نشان داده است که هیچگاه علما و روحانیون خود را از مردم جدا ندیده اند و مشکلات مردم را مشکلات خود دانسته اند، لذا تبلیغات دشمنان علیه این وحدت ملت و علما نقشه جدید بدخواهان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha