شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام نظری

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: دشمنان با وجود تمام تلاش‌های خود برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ناموفق بوده‌اند و امروز نیز دشمن امید مردم را نشانه رفته است که باید هوشیار وبصیرت خودرا افزایش دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ، حجت الاسلام عباس نظری، در جلسه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی که با حضور جمعی از اساتید حوزه علمیه قزوین ودانشگاهها در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی برگزارشد گفت:  برنامه‌هایی که به این مناسبت پیش‌بینی می‌شوند در دو بخش هستند، دسته اول برنامه‌هایی که انحصاراً به این مناسبت اجرا می‌شوند و دسته دوم برنامه‌هایی هستند که در هر دستگاهی به‌صورت معمول انجام می‌شود که با در نظر گرفتن اهمیت امسال می‌توان جهت این برنامه‌ها را نیز به سمت این مناسبت تغییر داد وهمچنین برنامه‌ها باید متناسب با راهبردهای ستاد باشند و با رعایت اصول این مجموعه انجام شوند.

حجت الاسلام نظری تصریح کرد: 40 سالگی، سال پختگی انقلاب، به ثمر رسیدن دستاوردها و تکامل نظام اسلامی است و باید به مراحل 5 گانه ای که مقام معظم رهبری تحت عنوان شکل گیری انقلاب اسلامی بیان نمودند را در کشور اجرایی نماییم.

 معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: بیان دستاوردهای انقلاب مانند استقرار نظام جمهوری اسلامی، مردم سالاری دینی، کسب استقلال و آزادی واقعی و انتقال آن به آحاد جامعه به ویژه نسل جوان ضروری است.

وی اظهار کرد:  صدور انقلاب اسلامی به خارج از مرزهای جغرافیایی کشور یکی از اهداف عالیه نظام بود که به لطف خداوند متعال و رهبری داهیانه بنیانگزار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری محقق شد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: دشمنان با وجود تمام تلاش‌های خود برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ناموفق بوده‌اند و امروز نیز دشمن امید مردم را نشانه رفته است که باید هوشیار وبصیرت خودرا افزایش دهیم.

حجت الاسلام نظری عنوان کرد:آنچه که امروز دشمنان در تلاش هستند که ملت ایران را با ارزشهای والای انقلاب اسلامی جدا نمایند که باید همه وظیفه داریم در این عرصه ارتباط خود را با نسل جوان بیش از پیش  بیشتر نموده تا بتوانیم آن دستاوردهای انقلاب اسلامی را در جامعه به خوبی گسترش وتبیین نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha