سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام صفی خانی

حوزه/ معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین گفت:در جلسات چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی قرائت بخشی از وصیت نامه شهدا در این جلسات امری پسندیده بوده ،چرا که عزت ،اقتدار ،امنیت ودستاوردهایی که امروز در کشور به دست آورده ایم مرهون رشادتهای شهدا وایثارگران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علاءالدین صفی خانی، در جلسه ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس وناکام ماندن دشمنان برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی گفت: دشمنان در این چهل سال اخیر در شبکه های مختلف وبا تحریم های ظالمانه می خواستند که ملت ایران دست از انقلاب اسلامی ،رهبری وروحانیت فاصله انداخته ولی هربار با شکست مفتضحانه ای روبه رو می شدند.

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین تصریح کرد:امسال درچهلمین سالگرد انقلاب اسلامی وظیفه اصلی روحانیت است که بتوانیم علاوه براینکه در بین مردم باشیم ،با نسل جوان ارتباط صمیمانه ای داشته باشیم.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد:  یکی از کار‌های ضروری امروز مقایسه وضعیت کشور در موضوعات مختلف قبل و بعد از انقلاب است که نسل‌های آینده از برکات انقلاب آگاهی کامل داشته باشند.

حجت الاسلام صفی خانی ادامه داد: دشمنان مدام ما را مورد تهدید  وتحریم قرار داده ودر عرصه های مختلف ،این نظام مقدس جمهوری اسلامی پیشرفت های مختلفی داشته که باید این موفقیت ها برای آحاد مردم وجوانان در جامعه بازگوشود.

وی اظهارکرد: امروز دشمنان ما افکار و اندیشه های جوانان و قشر نوجوان ما را با استفاده از ابزارهای گوناگون هدف گرفته و درصدد هستند که ایده ها و باورهای غلط خود را به آنها تلقین کنند، چراکه آنها افکار آنها را نشانه گرفته اند.

حجت الاسلام صفی خانی ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدای والامقام ایران اسلامی بیان کرد: در جلسات چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی قرائت بخشی از وصیت نامه شهدا در این جلسات امری پسندیده بوده، چرا که عزت ،اقتدار ،امنیت ودستاوردهایی که امروز در کشور به دست آورده ایم مرهون رشادتهای شهدا وایثارگران است.

معاون امور طلاب همچنین به فرارسیدن سالروز شهادت سرلشگر خلبان عباس بابایی عنوان کرد: البته شخصیت شهید بابایی به ویژه بعد از شوق پرواز به مردم شناسانده شده، ولی هنوز نتوانستیم ایشان را به عنوان الگو به آحاد جامعه معرفی کنیم.

جانباز دوران دفاع مقدس اظهارکرد:. شهید بابایی در بسیاری از عملیات های دوران دفاع مقدس پیشقدم بود و بسیاری از سناریوهای نوشته شده توسط دشمن را تغییر داد و معادله‌ جنگ را با کارهای عملیاتی که انجام دادند عوض کرد، چیزی که ما امروز واقعا به آن نیاز داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha