جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جریمه غیرمتعارف یک آمریکایی که زن محجبه حامله را تهدید کرده بود

حوزه/ یک راننده در پورتلند که زن محجبه حامله و شوهرش را تهدید کرده بود به پرداخت جریمه نقدی، رفتن به کلاسهای مدیریت خشم محکوم شد. وی همچنین باید در جلسه ای با حضور مسلمانان شرکت داشته باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از oregonlive، یک راننده در منطقه پورتلند، شهری در ایالت اورگان در آمریکا که زن محجبه ای را تهدید کرده بود به پرداخت جریمه، رفتن به کلاسهای مدیریت خشم محکوم شد. وی همچنین باید در جلسه ای با حضور مسلمانان شرکت داشته باشد.

وی بر سر یک زن مسلمان حامله فریاد زده بود که حجابش را دربیاورد و با انگشتانش وانمود کرده بود که می خواهد به زن حامله و همسرش شلیک کند. قاضی دادگاه او را مجبور کرده جریمه 1653 دلاری را پرداخت کرده و همچنین یک جلسه گفتگو با اعضای جامعه اسلامی پورتلند داشته باشد و با آن ها صحبت کند.

بنیامین سودا قاضی منطقه ای هفته گذشته درخواست جریمه غیرمتعارفی برای فردیک نولان سورل، 50 ساله درنظر گرفت که بر اساس آن فرد مجرم باید در جلسه ای با مسلمانان شرکت می کرد.

قاضی جمعه گذشته همچنین متهم را به شرکت در کلاس های کنترل خشم، 100 ساعت خدمات اجتماعی و 3 سال حبس تعلیقی نیز محکوم کرد. در صورتی که این فرد شرایط حبس تعلیقی را زیر پا بگذارد با 45 روز در زندان و پرداخت 2 هزار دلار دیگر به مرکز اسلامی محکوم خواهد شد.

گفتنی است مسلمانان قصد دارند از این پول برای نصب سیستم دوربین های مداربسته در یک مرکز اسلامی در شمال شرقی پورتلند استفاده کنند. این مرکز دوربین های ویدئویی مداربسته را از آن جهت نصب می کند که سپتامبر سال گذشته فردی با رنگ اسپری کلمه «داعش» را بر دیوار این مسجد نوشته بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha