پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام محمدی فر معاون تبلیغ حوزه علمیه استان کرمانشاه

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: مدیریت جهادی و اجرای اقتصاد مقاومتی کلید حل معیشت مردم است.

حجت‌الاسلام محمدی فر در گفت ‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به سوء مدیریت و عدم برنامه برای مهار گرانی و جلوگیری از افزایش روزانه قیمت ها که باعث نگرانی خانواده ها شده، گفت: تحریم های اقتصادی ربطی به توانمندی نظامی ندارد در صورتی که مسئولان دولتی باید با مدیریت جهادی مردم را از گذرگاه گرانی عبور دهند.

وی با بیان اینکه مسئولان اجرایی با تکیه بر توانمندی داخلی باعث رشد و حمایت از کالای ایرانی باشند، گفت: اگر مسئولان دولتی در عمل به اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی پایبند بودند، مشکلات امروز را نداشتیم.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به این که مسئولان اجرایی باید سخنان مقام معظم رهبری در رفع معیشت مردم مد نظر قرار دهند، گفت: هر جا مسئولان به فرامین راهگشای رهبر معظم انقلاب در خصوص منافع مردم و نظام اسلامی عمل کردند، موفق بودیم.

وی تصریح کرد: روحیه جهادی مدیران و مسئولان دولت و کنترل اوضاع در این روزها که مردم با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند علاج کار است.

استاد حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به وضعیت آشفته لحظه ای قیمتها در بازار نگرانی خانواده ها را در پی دارد، گفت: توقع مردم از مسئولان، همت مضاعف و تلاش شبانه روزی برای بهبود معیشت، نظارت بر توزیع کالا و خدمات و کنترل گرانی است.

وی با بیان اینکه از قدیم الایام علماء و حوزه های علمیه در تمامی مشکلات و نگرانی مردم سهیم بوده اند، گفت: علماء و حوزه های علمیه عمدة مشکلات و وضعیت گرانی را که ناشی از سوء مدیریت بوده را از نزدیک لمس نموده که باید در کمترین زمان برطرف شود.

حجت‌الاسلام محمدی فر با توجه به اینکه انتظار مردم حزب اللهی از دستگاه قضایی برخورد انقلابی با مفسدان اقتصادی است، گفت: برخورد جدی قضات در رسیدگی فوری به ریشه کنی فساد اقتصادی، مایه دلگرمی مردم و خنثی شدن دسیسه دشمنان انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha