پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: کشتی متلاطم آخرالزمان یک لنگر دارد و آن هم ایمان است، که باید با پایداری، شکیبایی، مقاومت و مردانگی در مقابل جبهه استکبار جهانی ایستاد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی استان با اشاره به آیه 156 سوره بقره، گفت: این آیه ناظر بر مصیبت های آخرالزمان است.

وی با بیان اینکه آیه 156 سوره بقره، شفای خیلی از مشکلات در سطح بین المللی، منطقه ای، کشوری و استانی است، گفت: انسان برای آزمایش آفریده شده و فلسفه خلقت انسان‌ها در آزمایش است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه آنچه از روایات ائمه معصومین و رسول گرامی اسلام رسیده، مهمترین آزمایش ها در آخرالزمان می باشد، گفت: انسان باید زمان شناس باشد، آن هم در زمانی که دشمن تهدیدهای اقتصادی و فشارهای مختلفی را بر ایران اسلامی وارد می کند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: با توجه به وضعیتی که در یمن، میانمار، و برخی مناطق آفریقای جنوبی و سوریه شاهد هستیم، باید شاکر نعمت امنیت در کشور باشیم.

وی با بیان اینکه خشکسالی ها، تغییرات آب و هوایی و مشکلات به نوعی آزمایش برای تحمل و صبر انسان هاست، ادامه داد: دشمن بدنبال سوء استفاده از برخی مشکلات و تلاطم های بازار است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: سکه هایی که امروز با تهدید و تطمیع همه را با بی ایمانی سرگردان کرده، نشان دهنده ضعف ایمان در برخی افراد می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه دشمن از هر اقدامی که بتواند علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده می کند، و اگر کاری نکرده یعنی نمی تواند، گفت: کشتی متلاطم آخرالزمان یک لنگر دارد، و آن هم ایمان است، که باید با پایداری، شکیبایی، مقاومت و مردانگی در مقابل جبهه استکبار جهانی ایستاد.

وی با بیان اینکه کسی که به غیر خدا دل ببندد و از غیر خدا بترسد هیچ وقت روی آرامش را نخواهد دید، افزود: کسی که از تهدید بترسد متزلزل می شود و شکست می خورد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان با اشاره به اینکه تنها با تکیه بر خداوند می توان بر مشکلات فائق آمد، گفت: خداوند پناهگاهی است که هیچ شکستی در آن مسیر وجود ندارد.

انتهای پیام/ط

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha