جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله سیدمحمد شاهچراغی-نماینده ولی فقیه در سمنان

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان از جهاد به‌ عنوان یک واژه مقدس در گفتمان اسلامی یاد کرد و گفت: جهاد دانشگاهی سمنان منشأ توسعه و برکت بوده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی به مناسبت روز جهاد دانشگاهی از این نهاد به‌عنوان یک واژه مقدس در گفتمان اسلامی یاد کرد و اظهار داشت: جهاد دانشگاهی در هر موقعیت و جایگاهی که قرار گیرد با خود برکت و توسعه به دنبال دارد لذا باید گفت این نهاد منشأ حرکت، توسعه و برکت بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به ولایتمداری اعضای جهاد دانشگاهی، تصریح کرد: شما باید بکوشید که دیگران را نیز به زیر پرچم و بیرق ولایت‌فقیه درآورید چراکه ولی‌فقیه، مرجع جامع‌الشرایط و نائب امام زمان (عج) است.

وی نه گفتن به دشمن را جهاد دانست و گفت: جهاد دانشگاهی به هر بخشی که وارد شده به مردم، نظام و رهبری خدمت کرده است.

امام جمعه سمنان جهاد را همزاد سعی و تلاش ارزیابی و اضافه کرد: هر جا تلاش و حرکت بیشتری انجام گیرد ثمره بیشتری نیز برای نظام و انقلاب و اسلام به همراه دارد.

آیت‌الله شاهچراغی با بیان اینکه جهاد باید فی سبیل الله باشد، گفت: یکی از کارهای ارزشمند در جهاد دانشگاهی توجه به معنویت و کار برای رضای خداوند است.

وی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی اقدامات و خدمات شایسته‌ای انجام داده است، گفت: جهاد دانشگاهی باید خدمات خود را به همه مردم در همه شهرها توسعه دهد تا همه از برکات این نهاد انقلابی بهره‌مند شوند و مسئولان استان نیز باید از این نهاد انقلابی حمایت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha