جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بازار سکه

حوزه/ حجت‌الاسلام محبوبی با بیان اینکه برخورد دستگاه قضایی با مفسدان اقتصادی امیدآفرینی در جامعه را افزایش می‌دهد، از موضع به هنگام علما و مراجع معظم تقلید در خصوص مسائل اقتصادی کشور تقدیر کرد.

حجت‌الاسلام مصطفی محبوبی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به لزوم برخورد دستگاه قضایی با مفاسد اقتصادی اظهار داشت: دستگاه قضایی و امنیتی باید با عاملان و مسببان این آشفتگی بازار برخورد جدی داشته باشد.

این استاد حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه برخورد با مفسدان اقتصادی مردم را امیدوار می‌کند، تصریح کرد: برخورد دستگاه قضایی با مفاسدین اقتصادی امیدآفرینی در جامعه را افزایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه امنیت بر روی زمین مسئله مهمی است و دستگاه‌های نظارتی باید به صورت جدی برخورد کنند، افزود: امنیت اجتماعی مسئله شوخی برداری نیست و در صورت نبود امنیت اجتماعی مردم به خیابان می‌ریزند و دشمن از فرصت به وجود آمده سواستفاده می‌کند.

حجت‌الاسلام محبوبی با اشاره به بیانیه اخیر آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی و موضع آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی درباره اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور خاطرنشان کرد: علما و روحانیت و مراجع معظم تقلید همواره در طول تاریخ و انقلاب اسلامی پشتیبان و همراه مردم بوده‌اند و همراهی آنان با مردم در این آشفتگی بازار، محبت و ارادت مردم به علما و روحانیت و مراجع معظم تقلید را بیش‌ازپیش می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha