جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام نوروزی

حوزه/ طی حکمی از سوی مدیر کل اوقاف وامور خریه استان قزوین ،حجت الاسلام رضا نوروزی به عنوان رئیس معاونت فرهنگی این اداره کل معرفی و از تلاشهای خالصانه مهندس رحیمی قدردانی گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رضا نوروزی، در مراسم معارفه و تکریم معاونت فرهنگی اداره کل  اوقاف وامور خیریه استان قزوین، گفت: جایگاه اوقاف و فعالیت در عرصه اوقاف را جایگاه رفیع و بلندمرتبه‌ای دانست بنابر این تلاش برای احیاء موقوفات و نگاه و عمل امینانه‌ای که مدنظر مقام معظم رهبری در راه اجرای نیات واقفان را از اولویت‌های جدی در ادارات اوقاف وامور خیریه محسوب می شود.

وی تصریح کرد: سازمان اوقاف در سال‌های گذشته حرکت جهشی بسیار مثبت و ارزشمندی در حوزه‌ فعالیت‌های فرهنگی و دینی آغاز کرده  که با مسئولیت اینجانب می توانیم با همیاری خوب مدیر کل اواقاف استان که نگاه ارزشمندی در حوزه فرهنگ دارند بتوانیم برنامه های مختلفی را اجرایی نماییم.

رئیس سابق اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان قزوین تصریح کرد: حرکت‌های فرهنگی و دینی که در این سالها در سازمان اوقاف وامور خیریه انجام شده، موجب شده بزرگان، علما و شخصیت‌های برجسته جامعه اسلامی از این طرح‌های سازمان اوقاف تقدیرنمایند.

وی اظهار کرد: مسئله فرهنگ و فرهنگي شدن يکي از نيازهاي جامعه است که با باورداشتن فرهنگ اسلامی و نيز تلاش و فعاليت براي رسيدن به آن می توان به استقلال فرهنگی رسيد و در اين زمينه ارگان های مختلف مانند سازمان اوقاف و امور خيريه سهم بسزايی دارند و براي رفع نيازهاي فرهنگي جامعه بايد تلاش کنند.

معاون جدید فرهنگی اداره کل  اوقاف و امور خیریه استان قزوین اظهار کرد: موقوفات کشور يکي از منابع مهم و سرمايه های بزرگ جامعه است و چنانچه به صورت صحيحی مورد استفاده قرار گيرد، مي تواند در تحقق بسياری از اهداف فرهنگی  اجتماعی و امور عام المنفعه مؤثر باشد.

حجت الاسلام نوروزی تصریح کرد:در مدت شش سال که در خدمت همکاران در اداره شهرستان به عنوان خادم در امور موقوفات همکاری داشته ام فعالیت هایی را در جهت رفع مشکلات مردم در زمینه وقف وموقوفات به انجام رسانده ام که امیدوارم این تلاشها مورد رضای خدای متعال قرارگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha