جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیر حوزه علمیه یزد

حوزه / مدیر حوزه علمیه یزد با بیان اینکه قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی قاطعانه برخورد کند گفت: آمریکا از توطئه هایش در ایران سودی نبرده و نخواهد برد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، با اشاره به وضعیت امروز حاکم بر کشور، گفت: امروزه جمهوری اسلامی درگیر یک جنگ تمام عیار اقتصادی شده است.

مدیر حوزه علمیه یزد افزود: دشمنان ملت ایران از مدت ها قبل در جهت به نابودی کشاندن نظام اسلامی توطئه های بسیاری را طرح ریزی کردند که به لطف خداوند متعال و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و همچنین بصیرت مثال زدنی مردم ایران همه اینها خنثی شد و آنها هیچ سودی از این همه ترفندهای شوم خود نبردند.

وی اضافه کرد: از این رو پس از شکست دشمنان جمهوری اسلامی، آمریکا جنگ اقتصادی را با ایران آغاز کرد و با اعمال تحریم های سنگین بر این فکر است که در بین مردم و مسئولان فاصله بینداز و به نوعی با ایجاد فشارهای اقتصادی و سخت کردن شرایط زندگی برای مردم، اغتشاشاتی را در کشور راه انداخته و از این آب گل آلود ماهی بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین شمس با بیان اینکه ملت جمهوری اسلامی هیچگاه این انقلابی را که به سختی به دست آورده اند را به راحتی رها نمی کنند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی دستاوردی ارزشمند و با اهمیت برای ملت ایران است و همانگونه که مردم بصیر ایران اسلامی در این چهل سال در مقابل توطئه های دشمنان بالاخص شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار ایستاده اند، بازهم آنها را شکست خواهند داد و در مقابل خواسته های آنها سرخم نخواهند کرد.

مدیر حوزه علمیه یزد به واکنش علما و مراجع تقلید در خصوص گرانی‌های اخیر و شرایط سخت کنونی اشاره کرد و گفت: روحانیت و علما در طول تاریخ زبان مردم بوده، هستند و خواهند بود و همیشه سعی در بیان واقعیت ها دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروزه متاسفانه در کشور شاهد تخلفات بسیار هستیم که سبب ایجاد بی اعتمادی مردم به مسئولان و نظام شده که لزوم بررسی این امر و برخورد قاطعانه قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی را می طلبد.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha