شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سردار حسین اشتری

حوزه / فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه آحاد ملت ایران همیشه پیشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند گفت: عمل به منویات رهبر معظم انقلاب جمهوری اسلامی را در مقابل تهدیدها حفظ می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، سردار حسین اشتری ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندهان پیشین و جدید نیروی انتظامی استان یزد با بیان اینکه استان دارالعباده یزد جز پیشتازان دفاع از انقلاب در مقابل دشمنان در این سال ها بوده است گفت: این استان در دفاع مقدس نیز جز استان های پیشتاز بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه به دلیل قرارگیری در مسیر دیگر استان‌ها، محل ترانزیت مواد مخدر است، بر لزوم وجود قاطعیت در برخورد با مواد مخدر تاکید کرد و ادامه داد: نیروی انتظامی با جدیت و قاطعیت تمام در برابر این پدیده ایستادگی می‌کند و نباید بگذاریم جوانان ما به این مواد آلوده شوند.

وی افزود: در وضعیت کنونی که دشمنان قسم خورده به دنبال وارد کردن خدشه به انقلاب اسلامی ایران هستند باید بیش از پیش آمادگی خود را حفظ کنیم.

اشتری با تاکید بر اینکه تحریم‌های دشمن برای مردم ایران موضوع جدیدی نیست تصریح کرد: ما از ابتدای انقلاب همیشه تحریم بودیم و همین تحریم‌ها سبب شد که ما روی پای خود بایستیم به گونه‌ای که امروز بنیه دفاعی ما بسیار قوی و متکی به توانمندی‌های داخلی است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: تحریم‌هایی که امروز شروع شده و شدت گرفته هم اگر ما روی پای خودمان بایستیم و منویات مقام معظم رهبری را عمل کنیم، قطعا برای ما خیر و برکاتی به همراه دارد که در آینده این برکات را درک می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه دشمن تمام توان خود را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف به‌کار بسته بیان کرد: امروز دشمن در شبکه‌های اجتماعی تحرکات بسیار گسترده‌ای علیه انقلاب انجام می‌دهند، ولی خوشبختانه این تحرکات به دلیل هوشیاری بالای مردم و نیروهای نظامی و انتظامی خنثی شده و می‌شود.

اشتری با تاکید بر اینکه آحاد ملت ایران پیشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند خاطرنشان کرد: ما قطعا صف مردم را از افرادی که به دنبال تامین منافع شخصی خود به وسیله ناامن کردن فضا هستند، جدا می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم کسی در این عرصه به انقلاب و امنیتی که در این کشور وجود دارد، ضربه و خدشه وارد کند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha