جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 458108
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱
شیخ ابراهیم زکزاکی

حوزه/دفتر نمایندگی شیخ زکزاکی، رهبر شیعیان نیجربه با حضور فرزندان او و شخصیت های داخلی و بین المللی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، پروفسور محمدحسن شجاعی فرد، نماینده مورد اعتماد شیخ زکزاکی در ایران، در مراسم افتتاحیه این دفتر گفت: پس از اسارت شیخ سیدابراهیم زکزکی، حوادث ناگوار و اخبار ضد و نقیض به اطلاع ما می رسید.

در بخش دیگری از این نشست، نسیبه زکزاکی دختران این عالم مجاهد ، ضمن تقدیر از آستان قدس رضوی در جهت ایجاد این دفتر گفت: پس از قتل عام زاریا در سال ۲۰۱۵ میلادی در نیجریه، با اطلاع رسانی و اطلاعات غلطی که پخش می شد، اهداف نهضت اسلامی منحرف شد.

نسیبه زکزاکی از گفتگو با پدرش قبل از ماه مبارک رمضان در خانه ای که شیخ در حصر خانگی به سر می برد گفت و ابراز داشت: درباره نماینده مورد اعتماد و مسئول دفتر با پدرم صحبت شده و این افراد را تایید و انتخاب کرده اند.

مراسم افتتاحیه دفتر شیخ ابراهیم زکزکی در حالی برگزار شد که حجج اسلام والمسلمین اختری، صدیقی و شیخ دقاق از بحرین و نیز یکی از نمایندگان پارلمان مجلس اعلای عراق از جمله مهمانان این مراسم بودند.

گفتنی است دفتر شیخ زکزاکی در خیابان ناظر مشهد، جنب حسینیه امام رضا(ع) ایجاد شده و «حسن بالا» از طلاب فارغ التحصیل جامعه المصطفی و از شاگردان شیخ زکزاکی، مسئول این دفتر است.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۴

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • زهرا IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    0 1
    سلام من ارادت زیادی به شیخ زکزاکی دارم راهی هست ایشان را زیارت کنیم