جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام اختری

حوزه/ دبير مجمع جهاني اهل بيت(ع) گفت: با انسجام، يكپارچگي و پرهيز از اختلاف مي توان جنايت هاي آل سعود را روشن و چهره واقعي و جريان هاي حمايت كننده آن را رسوا كرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن اختری، در مراسم افتتاحيه دفتر شيخ ابراهيم زكزاكي در مشهد، گفت: با انسجام، يكپارچگي و پرهيز از اختلاف مي توان جنايت هاي آل سعود را روشن و چهره واقعي و جريان هاي حمايت كننده آن را رسوا كرد.

دبيرکل مجمع جهاني اهل بيت(ع) با اشاره به شخصيت عالم ديني نيجريه اي در دفاع از اسلام، گفت: شيخ زكزاكي در خدمت به محرومين و مردم ستمديده و مكتب اهل بيت(ع) از هيچ تلاشي فروگذار نكرده است.

وي، نمونه فعاليت هاي شيخ زكزاكي را گرايش ميليوني به دين اسلام عنوان كرد و افزود: اين شخصيت بسيار بزرگ، در جهان اسلام و تشيع نقش دارد.

دبيركل مجمع جهاني اهل بیت(ع) به يكي از وظايفي كه دفتر شيخ زكزاكي در مشهد بايد مورد توجه قرار بدهد، اشاره و خاطر نشان كرد: يكي از بزرگترين اهداف نظام و انقلاب اسلامي و يكي از آرمان امام خميني (ره) در حركتشان به عنوان اصل قرآني و آسماني، مسئله وحدت، يكپارچگي و انسجام جهان  اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمين اختري، با اشاره به اينكه در دين اسلام به مسئله مهم وحدت به عنوان يك لازمه توجه شده، افزود: مسئله وحدت جامعه اسلامي يكي از مسائل بزرگي است كه پيامبراسلام(ص) نسبت به وحدت و عدم تفرق و پراكندگي و نیز اختلاف و خصومت به عنوان شراط جامعه اسلامي اشاره كرده اند.

وي با بيان اينكه جوامع اسلامي بايد در مقابل جنايت تكفيري ها در مناطق مختلف وحدت داشته و ايستادگي كنند، افزود: برای پيام رساني صحيح دين با بهره بردن از مودت و دوستي در همه جهان به خصوص در میان مسلمانان نيجريه به وحدت نيازمنديم.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۴

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha