پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
اروجی

حوزه/ حجت الاسلام اروجی گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی و ستاد اقامه نماز در تعامل با یکدیگر، تغذیه فرهنگی و آموزش های تخصصی ائمه جماعات را با هدف بالابردن کمی و کیفی اقامه نماز در ادارات دنبال می کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، گردهمایی دبیران اقامه نماز دستگاههای اجرایی استان اصفهان صبح امروز به میزبانی اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد.

در این گردهمایی ابتدا حجت الاسلام رحمت الله اروجی مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان در خصوص اهمیت فریضه نماز به ایراد سخن پرداخت و اظهار کرد: اگر آن چنان که شایسته این فریضه دینی است، همه مردم و مسئولان نسبت به اقامه آن همت می کردند، گرفتاری‌های فرهنگی جامعه ما کمتر می شد.

وی با بیان اینکه اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در حال پیگیری و اجرای طرح ساماندهی اعزام امام جماعت به دستگاه های اجرایی و مدارس و همچنین یکسان سازی پرداخت حق الزحمه ائمه جماعات می باشد، گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی و ستاد اقامه نماز در تعامل با یکدیگر، تغذیه فرهنگی و آموزش های تخصصی ائمه جماعات را با هدف بالابردن کمی و کیفی اقامه نماز در ادارات دنبال می کنند.

حجت الاسلام اروجی همچنین خاطر نشان کرد: ائمه جماعات دستگاههای اجرایی با ثبت نام در سامانه جامع اعزام مبلغ (سجام) می بایست گزارش فعالیت های خود را به اداره کل تبلیغات اسلامی استان ارائه دهند.

در ادامه حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی نماینده امام جمعه اصفهان در هیئت نظارت و ارزیابی اقامه نماز ادارات و همچنین مهروریان مدیرعامل مجمع خادمین نماز، در خصوص نحوه ارزیابی ها و ضرورت و اهمیت ارائه گزارش دستگاهها در خصوص توسعه فرهنگ نماز به ایراد سخن پرداختند.

در این گردهمایی همچنین اهداف و کارکردهای راه‌اندازی سامانه جامع اعزام مبلّغ سازمان تبلیغات اسلامی(سامانه سجام) و چگونگی ثبت نام و ارائه گزارش ائمه جماعات از طریق این سامانه، تشریح شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha