جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
روز خبرنگار

حوزه/ حوزه علمیه استان کردستان به مناسبت روز خبرنگار در بیانیه ای آورده است: امروز خبرنگاران به نوعی ایثارگران جبهه های فرهنگی در مقابل دشمنان این نظام الهی اند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حوزه علمیه استان کردستان با انتشار بیانیه ای روز خبرنگاران را بر تلاشگران این عرصه تبریک گفت؛ در این بیانیه می خوانیم:

ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ

خبرنگاران چشمان بینا و پیام آوران جامعه و کاستی های آن هستند.

امروز خبرنگار به نوعی ایثارگر جبهه های فرهنگی در مقابل دشمنان این نظام الهی است. خبرنگاران با کمترین امکانات به عنوان عوامل تحول آفرین جامعه نقش بازی می کنند و هیچ خبر و یا رویدادی از چشمان و دریچه دوربین آنها پنهان نخواهد ماند.

خبرنگاری، شغلی مقدس و عام المنفعه است. خبرنگار با وجود کاستی هایی که در زندگی اش دارد بازهم از روشنگری و تنویر افکار عمومی خسته نمی شود و در مسیر ارتقا سطح آگاهی مردم جامعه از هیچ عنصری فروگذار نیست.

امروز 17 مردادماه سالروز شهادت شهید صارمی خبرنگار ایرانی در کشور افغانستان به دستان تروریستهای کوردل و سیه دل هستیم. در چنین روزی یکی از بالهای عرصه اطلاع رسانی جان خود را فدای وظیفه مقدسش کرد. یاد و نامش گرامی.

اما با وجود این همه اوصاف باید گفت که خبرنگار و جامعه خبرنگاری مورد بی مهری برخی از مسئولان قرار گرفته اند و همین امر باعث شده این قشر روشنفکر و نخبه مملکت در انجام وظیفه مقدس خود دچار مشکلاتی شوند، پس بهتر است که مسئولان قدر این قشر که در حقیقت تحول سازان جامعه نام دارند بدانند و مشکلات آنان را رفع نمایند.

حوزه علمیه استان کردستان و به ویژه حجت الاسلام والمسلمین عباس عربیان، مدیریت این مجموعه، ضمن تبریک این روز مقدس به ایثارگران جبهه فرهنگی و اصحاب قلم، برای آنان آرزوی سربلندی، امید، پیروزی و... در مسیر مقدسشان می نماید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha