چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
 حجت الاسلام سید عربعلی جباری - امام جمعه بهشهر

حوزه/ امام جمعه بهشهر با بیان این که آمریکا هنوز ملت ایران را نشناخته است، خاطرنشان کرد: این ملت پای آرمان های انقلاب با قدرت ایستاده و در برابر هجمه ها و توطئه های آنها خواهد ایستاد و از اصل انقلاب دفاع خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، امام جمعه بهشهر امروز در دیدار جمعی از مسئولان این شهرستان با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی که خود از صالحان و متواضعان هستند به همه مسؤولان تذکر دادند برای اینکه گرفتار کبر، تکبر و خودبزرگ بینی نشوند به مردم بگویند ما نوکر مردم هستیم، گفت: با مردم و همراه مردم بودن، در غم و شادی مردم شریک و سهیم بودن از تقضلات ذات مقدس خدای سبحان است.

وی با بیان این که مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید خود را خادم مردم بدانند، خاطرنشان کرد: چون این مردم بودند که نهضت انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و این شکوه و عظمت را خلق کردند.

مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با اشاره به این که فرصت هایی که امروز در اختیار مسئولان کشور است بسیار مغتنم بوده و باید در راه خدمت به مردم استفاده شود، تصریح کرد: یک مدیر در نظام اسلامی نباید دغدغه ای جزء خدمت به مردم داشته باشد.

حجت الاسلام جباری با بیان این که امروز مردم ما با مشکلات اقتصادی بسیاری مواجه هستند، بیان داشت: مسئولان نباید بگذارند که مشکلات موجب فشار بر زندگی مردم شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که کشورمان دارای منابع و ظرفیت های اقتصادی بسیار بالایی است، خاطرنشان کرد: باید با مدیریت صحیح و جهادی این ظرفیت ها به سمت مردم سوق داده شود تا از آلام و رنج های اقتصادی جامعه کاسته شود.

مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با بیان این که متأسفانه مردم ما از وضعیت اقتصادی و معیشتی خود گلایه دارند و خواستار رسیدگی مسؤولان هستند، تصریح کرد: ما نیز این مطالبات به حق مردم را به مدیران و مسؤولان انتقال می دهیم و در تریبون ها و خطابه های خود مطرح می کنیم.

حجت الاسلام جباری با تأکید بر این که مردم ما لایق بهترین ها هستند، خاطرنشان کرد: نباید بگذاریم مشکلات اقتصادی موجب بروز نارضایتی این مردم قدرشناس و با بصیرت شود.

وی با اشاره به این که امروز کشورمان در یک جنگ اقتصادی قرار دارد، گفت: باید در این وضعیتی صبر و شکیبایی، مقاومت و روحیه انقلابی خود را حفظ کنیم تا بتوانیم در برابر توطئه و فشار دشمن پیروز شویم.

امام جمعه بهشهر با بیان این که آمریکا هنوز ملت ایران را نشناخته، خاطرنشان کرد: این ملت پای آرمان های انقلاب با قدرت ایستاده و در برابر هجمه ها و توطئه های آنها خواهد ایستاد و از اصل انقلاب دفاع خواهد کرد.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که امروز در میان گروه های تروریستی سازمان منافقین منفورترین مجموعه تروریستی در جهان است، خاطرنشان کرد: آمریکا آنقدر رسوای روزگار و عالَم شده که برای براندازی نظام اسلامی دست خود را به سوی منافقان دراز کرده است.

وی با بیان این که رجز خوانی های آمریکا را نباید به پای قدرت آنها گذاشت، افزود: قرآن می فرماید سست ترین خانه ها، خانه های عنکبوتی است ظاهر قشنگی دارد اما سست بنیان هستند.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که آمریکا به دلیل عدم درک صحیح از انقلاب و نظام اسلامی هنوز ملت ایران به خوبی نشناخته است، خاطرنشان کرد: این عربده کشی ها به دلیل عدم شناخت آنها از انقلاب و مردم ایران اسلامی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران پیشوایی همچون امام حسین(ع) داشتند و امروز از چنین شخصیتی الگو می گیرند، افزود: ما براساس همین احادیث، آیات واعتقادات صحیح می گوییم هرکجا آمریکا است دشمنی آمریکا با نظام الهی است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha