پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام علی شکری سمنان

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان طی پیامی ضمن گرامی داشت روز خبرنگار، ارتقای جامعه و اطلاع رسانی را دو رسالت مهم این قشر دانست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت الاسلام علی شکری، در پیامی به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار با ابراز اینکه روز خبرنگار بهانه‌ای برای گرامی‌داشت نعمت اطلاع‌رسانی است که به برکت انقلاب اسلامی ایران به ملت و مسئولان ما ارزانی داشته شده و لذا این روز را باید گرامی داشت، افزود: رسالت خبرنگار اطلاع‌رسانی است اما اطلاع‌رسانی که این روزها با هجوم سخت دشمنان به‌جای جای فکر و اندیشه مردم ایران اسلامی، جایگاهی مهم دارد، خبرنگاران امروز همانند شبکه تبلیغی که در سراسر کشور مقاوم است تا نامش با خط مقدم جبهه ایثار و فرهنگ گره بخورد، ایستادگی می‌کند، خبرنگار نامی بزرگ است که به خط مقدمی‌ها بیشتر می‌خورد آن‌هایی که در صف نخست اطلاع‌رسانی و شفافیت و چشم بینای جامعه هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در ادامه نوشت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با ظرفیت‌های خود مانند تشکل‌های دینی، هیئات مذهبی، مبلغان اعزامی و ده‌ها مورد دیگر همواره سعی کرده تا در تمام رویدادها و نشست‌های خود با استفاده از ظرفیت خبرنگاران، عملکرد خود را به صورت شفاف گزارش دهد و این امر مگر جز در سایه اهتمام و ازخودگذشتگی اهل رسانه امکان‌پذیر خواهد بود؟ قطعاً پاسخ آن خیر است پس باید گفت خبرنگاران جزء لاینفک اطلاع‌رسانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که بی‌دریغ تلاش می‌ورزند و بی‌منت، کارشان را انجام می‌دهند.

وی در ادامه این پیام تصریح کرد: ارتباط و تعامل دستگاه‌های فرهنگی استان سمنان با خبرنگاران، یک نوع ارتباط دوسویه است و امروز اگر می‌خواهیم در وادی فرهنگ، اقتصاد، سیاست و ... موفق عمل کرده و پرچم پرافتخار ایران اسلامی را بر تارک آسمان موفقیت ببینیم، باید بدانیم اطلاع‌رسانی اولویت ما است و در این راه خبرنگار نامی است که در آسمان این مرزوبوم می‌درخشد.

در بخش پایانی پیام حجت الاسلام شکری نیز آمده است: هفدهم مردادماه تنها بهانه‌ای است تا از خدمات و زحمات قشر خبرنگار در طول یک سال گذشته تقدیر شود وگرنه برای نهادها و اداراتی که قدردان فرصت اطلاع‌رسانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، هرروز، روز خبرنگار است؛ اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان روز خبرنگار را به‌تمامی اصحاب رسانه و خبرنگاران تبریک می‌گوید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha