پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام علی خادمی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: فعالیت در عرصه خبر و در رسانه‌های اسلامی، انقلابی و ارزشی نوعی جهاد فی سبیل الله بوده و توفیق ارزشمندی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، امروز در دیدار با مدیران رسانه‌ها، با گرامیداشت هفدهم مرداد، روز خبرنگار، اظهار کرد: امروز رسانه‌ها و مطبوعات داخلی در مقابله با جنگ نرم و ایستادگی در برابر تهاجم همه‌جانبه دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در خط مقدم قرار دارند.

وی اضافه کرد: جنگ تنها جنگ نظامی نیست، بلکه جنگ نظامی مقدمه‌ای برای اشغال و نفوذ سرزمینی است و دشمنان بعد از اشغال نیز روی فکر و اندیشه مردم کار می‌کنند، اما کار خبرنگاری بدون واسطه است.

حجت‌الاسلام خادمی ادامه داد: اما از سوی دیگر اگر دشمن در جنگ نرم و نفوذ در اندیشه‌ها و افکار مردم غلبه یافته و موفق شود،  همه ‌چیز را تصرف خواهد کرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با بیان اینکه اگر فرهنگ جامعه‌ای شکست بخورد قابل پس گرفتن نیست، افزود: فعالیت در عرصه خبر و رسانه انقلابی و ارزشی نوعی جهاد فی سبیل الله بوده و توفیق ارزشمندی محسوب می‌شود.

وی خطاب به خبرنگاران، تصریح کرد: شما امانت‌دار جامعه هستید و امانت در اختیار شما آگاهی‌های مورد نیاز جامعه است که آن را به مردم می‌رسانید، به همین دلیل داده‌های شما به جامعه از آب و هوا و غذا اهمیت بیشتری دارد.

حجت‌الاسلام خادمی گفت:‌ بی‌مهری‌های زیادی به کار خبرنگاری می‌شود، اما با وجود این فعالیت خبرنگاری یک کار خدایی است و نباید این کار خدایی را با چیزی عوض کرد، ازاین‌رو باید با تمام توان از حق جامعه و مسئولان دفاع و با ستمگران مبارزه کنید.

وی تصریح کرد: به تعبیر امام راحل سلاح تبلیغات و قلم از تمام سلاح‌های جنگی برنده‌تر است، به همین دلیل، خبرنگاران باید به‌ویژه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به دستاوردهای عظیم انقلاب در ابعاد مختلف بپردازند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha