جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
برگزیدگان اولین جشنواره مطبوعات قم تجلیل شدند

حوزه/ همزمان با هفدهم مردادماه ، روز خبرنگار از برگزیدگان اولین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان قم در بخش های اصلی و ویژه و موضوعی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در این مراسم که پیش از ظهر امروز در تالار شهر قم برگزار شد، محمد سلطانی‌فر ، معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ضمن تجلیل از خدمات بسیار خبرنگاران در تلاش برای بهبود اوضاع جامعه و انعکاس حقایق، ابراز داشت: خبرنگاران به عنوان وجدان بیدار جامعه یاری گر مردم و مسئولان در حل مشکلات کشور هستند و باید این جایگاه و منزلت روز به روز عزیزتر و محترم تر مورد توجه همگان باشد.

سید موسی حسینی کاشانی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم نیز با اشاره به نقش بسیار مهم و کلیدی خبرنگاران و فعالان رسانه ای در رشد و پیشرفت جامعه گفت: حقیقتاً جامعه ای پویا و بالنده است که رسانه های آن پویا، فعال، دردمند و پیگیر باشند.

بنا براین گزارش: اولین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان قم در بخش اصلی و حرفه‌ای، شاهد ارسال حدود 800 اثر از بیش از 130 شرکت کننده بود که نفرات برتر هر بخش جوایز و لوح تقدیر خویش را از دست مسئولان دریافت کردند.

۳۱۳/۸

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha