جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید موسی حسینی کاشانی نخستین  جشنواره مطبوعات استان قم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، تقویت حس مطالبه گری در جامعه را از جمله اصلی ترین و مهم ترین رسالت های خبرنگاران و فعالان رسانه ای دانست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سید موسی حسینی کاشانی طی سخنانی در اولین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان قم که پیش از ظهر امروز در تالار شهر برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار بر همه تلاشگران و فعالان این عرصه به خصوص خبرنگاران استان قم، ابراز داشت: حقیقتاً با توجه به جایگاه بسیار مهم قم در عرصه ملی و بین المللی، ارزش های خبری و فعالیت در استان قم واجد عنصر فراملی است و از این حیث اهالی رسانه در قم نیازمند تقویت و حمایت بیشتر هستند.

وی افزود: خبرنگاران علیرغم همه مشکلات و ناملایمتی هایی که با آن روبرو هستند، باید رسالت خود را که همان پیگیری مطالبات مردم و کمک به حل مشکلات کشور است را به خوبی و بر اساس اصل تعهد ، انصاف و صداقت پیگیری کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم همچنین گفت: عشق و علاقه تنها عاملی است که موجب می شود خبرنگاران و اصحاب رسانه با وجود همه مشکلات و سختی های طاقت فرسا، خود را صدای مردم و حلقه واسط میان آن ها و مسئولان بدانند و در این عرصه خطیر تلاشگرانه بکوشند.

وی با بیان این که روز خبرنگار فرصت بسیار خوبی به منظور تجلیل از خدمات و زحمات این قشر شریف و فرهخته است، ابراز داشت: با توجه به نقش حساس و بسیار مهم جامعه خبری، معاونت مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همکاری ارگان هایی چون استانداری قم، خانه مطبوعات، شهرداری و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) بر آن شد تا اولین جشنواره مطبوعات را با هدف کمک به ارتقای کمی و کیفی آثار خبری در قم برگزار کند.

حسینی کاشانی همچنین با ابراز خرسندی از استقبال قابل توجه خبرنگاران و عکاسان در این جشنواره گفت: در مجموع حدود 160 نفر از فعالان رسانه ای و خبرنگاران حدود 800 اثر را در در سه بخش حرفه ای ، موضوعی و ویژه در سامانه مربوطه بارگذاری کردند که امروز از برگزیدگان آثار در این بخش ها تجلیل به عمل آمد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha