سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تصاویر/ نخستین  جشنواره مطبوعات استان قم

حوزه/ معاون سیاسی- امنیتی و اجتماعی استاندار قم، خبرنگاران را دیده بانان جامعه و نظام اسلامی توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سید محمد رضا هاشمی ظهر امروز طی سخنانی در مراسم تجلیل از برگزیدگان اولین جشنواره مطبوعات استان قم که در تالار مرکزی شهر قم برگزار شد، با تاکید بر این که نقد دلسوزانه و منصفانه رسانه ها و خبرنگاران بستر ساز حرکت جامعه به سمت رشد و تعالی و پیشرفت است، اظهار داشت: خبرنگاران دیده بانان جامعه و نظام اسلامی هستند و لذا می بایست در انتقال و نشر اخبار و تبیین حوادث و رخدادهای گوناگون در عین سرعت به اصل دقت و امانت داری در ارسال خبر نیز توجه لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به شرایط حساس فعلی و تلاش دشمن برای تزریق نااُمیدی و یأس در بین مردم گفت: راهکار خنثی کردن توطئه دشمن در برهه حساس کنونی، تقویت اتحاد و همدلی در داخل و تلاش مضاعف برای حل مشکلات مردم از سوی مسئولان است.

هاشمی خاطرنشان کرد: واقعیت آن است که امروز دشمن بیش از هر زمان دیگری عزم خود را برای ضربه به نظام و کشور ما بسته است و در این میان ، خبرنگاران با انجام درست رسالت سنگین خود می توانند به کاهش حجم مشکلات و حرکت کشور در مسیر درست کمک شایان توجهی کنند.

وی همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و همه شهدای رسانه افزود: شهدای خبرنگار و اهل رسانه حقیقتاً بهترین و کامل ترین الگوهای خبرنگاران هستند؛ چرا که آنها در سایه ایمان و تعهد و وجدان کاری خود به فعالیت پرداخته و برای همیشه تاریخ در یادها ماندگار و عزیز شدند.

معاون استاندار قم در خاتمه ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این جشنواره گفت: بی شک برگزاری چنین جشنواره هایی در تشویق و ترغیب خبرنگاران برای ارتقای کیفی آثار و محصولات رسانه ای خود در عرصه های مختلف بسیار موثر است.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha